地產博客
瀏覽人次:17402    回應:2
敢說亮話

茶餐廳手記(#395)美斯日本場波有幾多人入場

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月8日

  今早去到茶餐廳,有客人話美斯在日本龍精虎猛,簡直侮辱香港,不過冇辦法,鬼叫我哋啲官冇揸緊合約,美斯唔打都可以收錢,至於昨晚美斯在日本場波,究竟有幾多人入場。

  老闆話,傳媒只集中報道美斯在日本龍精虎猛,但沒有報道場波有幾多人,講都冇人信,球場可以坐88000人,只得28614人入座,三分一都唔夠,香港有超過38000人入座,咁少人入場估計多少都受到美斯在香港唔出場事件影響,日本人都擔心,如果入場睇美斯,萬一美斯唔出場,豈不是被全世界笑儍仔。

  另外,東京大雪,日本隊在亞洲杯八強出局,或多或少都會影響入場人數,不過無論如何,只得2萬8人入座,的確是少一些。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 對等資訊 2024-02-09 03:11:00
美斯不出場,香港主辦單位才可賺得最多。
2. 引刀一快 2024-02-11 02:00:07
呢個講法最關鍵係睇香港球賽之後有冇集體退飛,有冇得退飛,啲飛賣幾錢,估計門票開售之後,本來就少人買。
日本仔就算唔睇美斯,都會睇碧鹹,飛賣唔嗮可能係慳錢。