地產博客
瀏覽人次:18107    回應:1
文亮語

一個很潦倒的人才會詛咒一個唔識的人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月13日

  今日中午跑步熱身時,有一個跑友問,有很多人在我的Facebook 咒我,我究竟識唔識那些人,我唔識得他們,但唔知道那些人識唔識我,跑友話咁就奇怪,那些人唔知道除非自己很潦倒,否則就一定唔會詛咒一個唔識的人,就好似一個乞兒,不時罵嗰個,罵呢個,但那些人他是不認識,跑友話真係唔明白那些點諗。

  這個世界有很多憎人富貴的人,知道你生活得唔錯,就搞一些小動作,其實是很無聊,對自己又沒有幫助,甚至有時面對一個曾經被他詛咒的人,個心都會怯怯地,得閒不如學多啲嘢,詛咒其他人其實是浪費自己時間。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. KingKing 2024-02-16 08:51:25
博士應該見過鵝頸橋班阿姐,收人錢做嘢吧