地產博客
瀏覽人次:36461    回應:63
蔡志忠
2015年6月30日

窮得只剩下錢?

 

蔡志忠

亞洲地產創辦人
香港專業地產顧問商會會長
香港東區工商業聯會首席會長

  美國民調機構蓋洛普公布2014年的幸福指數排名,香港在145個國家及地區中,驚見排在下游的120位。在「人生目標」及「身體健康」兩個範疇更只排名140位,唯有「財務狀況」排在較佳的23位。報章形容港人「窮得只剩下錢」,缺乏幸福感,人生沒目標

不知道美國調查機構是拿什麼準則來評估,是訪問年輕人還是中年人,是訪問住劏房家庭還是失業公屋居民,記憶中每年的排名總是在後面。號稱東方之珠的香港,排名居然低於戰亂地區的伊拉克,這樣的結果難免令人生疑,香港如真這麼差,為何還會有那麼多外地客喜歡來港旅遊,甚至移民來香港定居

俗語說:「錢唔係萬能,冇錢萬萬不能」,做一個不快樂的有錢人,還是當一個快樂的窮光蛋?相信很多人會選擇前者,因為錢能幫助別人和改變自己,讓不快樂變為快樂;而沒錢很多事不能達成,原本的快樂會演變成不快樂。所以大多數人的人生目標,還是在不斷地追求金錢與名利

港人擁有財富和健康

如果沒有健康和財富,人生就沒有幸福可言。香港去年百萬富翁人數創新高至逾73萬人,證明港人屬於富裕一族,在「財務狀況」方面排名23位,可說是無可厚非。而港人平均壽命逾80歲,長壽冠全球,且工作勤奮及辦事效率高,然而於「身體健康」這範疇被評排名在後面的140位,幸福感完全沒有,就難以令人信服

傳媒總喜歡形容高樓價讓人不快樂,年輕人以買樓為奮鬥目標,要達成置業願望非一朝一夕之事,於是港人的「人生目標」又被評至140位。這樣的評估報告不知道對還是不對,訪問一些未買樓或是沒能力置業的人,他們當然覺得沒有幸福感,但是如果訪問一百多萬個香港業主和其家庭成員,他們的答案可能不一樣

看事物應一分為二

所以,只能說樓價貴物價高,一部份人缺乏幸福感,但另一部份人卻感到快樂。樓價高身家也高,政府土地收入也高,對這部份的人來說反而是好事。本人認為,看事物應該一分為二,窮得只剩下錢,總比快樂得沒有錢好吧!將錢拿去買物業,願望成真的年輕人自會改變初衷,幸福感會油然而生

並非要刻意批評西方調查機構,只是覺得他們對香港愈來愈偏頗,整天喜歡將香港給新加坡比下去,除了比較經濟發展方面之外,這次的幸福指數排名,新加坡排97位,香港比其落後43位,又一次大比數輸給人家。為什麼不公平一些,彼此也比比民主、自由、法治和人權,看看哪裡的排名較高啊

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 全世界人民向往 2015-06-30 18:30:03

如果沒有健康和財富,人生就沒有幸福可言。香港去年百萬富翁人數創新高至逾73萬人,證明港人屬於富裕一族,在「財務狀況」方面排名23位,可說是無可厚非。而港人平均壽命逾80歲,長壽冠全球,且工作勤奮及辦事效率高,然而於「身體健康」這範疇被評排名在後面的140位,幸福感完全沒有,就難以令人信服。????

鬼佬並不知道香港人另一方面擁有傳統民間中醫保健護理體系,此是香港人隱藏的健康!!!同時香港人擁有百萬領綜援公屋人群,而綜援公屋人群,是綜援終身制,綜援世代制,公屋人群是世代制的,全世界人民向往......

2. China 2015-06-30 19:13:37

應該買本窮爸爸富爸爸
3. 睇得通 2015-06-30 19:53:46
窮得只剩下錢???
窮得只剩下地產博客!!!
4. 小業主 2015-06-30 21:23:40

完全同意蔡生講法:

[俗語說:「錢唔係萬能,冇錢萬萬不能」,做一個不快樂的有錢人,還是當一個快樂的窮光蛋?相信很多人會選擇前者,因為錢能幫助別人和改變自己,讓不快樂變為快樂;而沒錢很多事不能達成,原本的快樂會演變成不快樂。所以大多數人的人生目標,還是在不斷地追求金錢與名利。]

5. 小業主 2015-06-30 21:27:21

幸福指數邊有可能低過伊拉克?排明專登貶低香港啦!

[號稱東方之珠的香港,排名居然低於戰亂地區的伊拉克,這樣的結果難免令人生疑,香港如真這麼差,為何還會有那麼多外地客喜歡來港旅遊,甚至移民來香港定居?]

6. DANNY 2015-06-30 21:31:45

老實講,美國佬評估經常亂來,低過伊拉克,咁離譜都作得出,唔怕俾人笑.

香港根本就係一個樂土,做咩都得,天天罵特首得,自由自在,唔駛做都有政府養,有何問題?

7. 上車難 2015-06-30 21:40:01

明天7月1日一定出街遊行,香港貧富懸殊,冇理由財富唔平均分配,咁樣點叫公正公平社會.

買樓上車咁困難,就係政府官商勾結嘅罪過,一定要實現民主制度,一人一票至可以推翻現有制度,把地產霸權踢走!

8. 睇得通 2015-07-01 00:19:44

買樓上車咁困難,就係政府官商勾結嘅罪過,一定要實現民主制度,一人一票至可以推翻現有制度,把地產霸權踢走!????

 

好可惜!!!   28票!!!   當日不掉轉槍頭!!!  威水吓!!! 

 

9. 睇得通 2015-07-01 00:40:35

現在的香港人都好奇怪???

敵友不分???  拉一派,打擊另一派...一言堂,老子天下第一!!!

好可惜,追隨者,都是沒有主見的烏合之眾...

 

10. 上車難 2015-07-01 00:52:56
大把人唔鍾意香港,就係樓價太貴,如果樓價低人人上到車,咁至係好地方,香港就係咁易俾人炒貴晒啲樓,唔合理呀!
11. 小業主 2015-07-01 00:59:16

絕對係正確,文章有料到!

[如果沒有健康和財富,人生就沒有幸福可言。香港去年百萬富翁人數創新高至逾73萬人,證明港人屬於富裕一族,在「財務狀況」方面排名23位,可說是無可厚非。而港人平均壽命逾80歲,長壽冠全球,且工作勤奮及辦事效率高,然而於「身體健康」這範疇被評排名在後面的140位,幸福感完全沒有,就難以令人信服。]

12. 奇妙 2015-07-01 02:13:12
幸福的標準,因人而異。就算在同一棟大廈生活的人對幸福看法也不儘相同。何況以國家相比。其實這個指數幫了政府一把。少了些只說追求幸福而不事生產的人響往一個都市的繁榮,實令該城市少了負擔。而懂得生產者自知按既定遊戲規則生產生活之快樂自由感覺何在。物以類聚。這城市自能聚合能產之士。觀這些年來,唯要出位求功名利祿,對遊戲規則如何運作未能理解清楚,就胡亂出章改典,以致昔日能產者未能按成功遊戲規則生產,而成一個一個的管治風波。此刻追名逐利者,可想想其貢獻良多。他們每每行徑皆像無水「酒鬼」,獻「醜」當前。一歎。
13. LaLa 2015-07-01 07:06:00
好多人中了一人一票降頭,他的人生只有一人一票.
14. 過路者 2015-07-01 20:43:01

不會吧?香港低於伊拉克?講笑吧!

"號稱東方之珠的香港,排名居然低於戰亂地區的伊拉克,這樣的結果難免令人生疑,香港如真這麼差,為何還會有那麼多外地客喜歡來港旅遊,甚至移民來香港定居?"

15. 引刀一快 2015-07-02 10:50:04
評香港幸福指數低於伊拉克,用意係揶揄諷刺大陸政權,并用以警惕恐嚇台灣新一代,爲台灣台獨製造話題,司馬昭之心。
16. 相仿 2015-07-02 11:19:38

可圈可點:

俗語說:「錢唔係萬能,冇錢萬萬不能」,做一個不快樂的有錢人,還是當一個快樂的窮光蛋?相信很多人會選擇前者,因為錢能幫助別人和改變自己,讓不快樂變為快樂;而沒錢很多事不能達成,原本的快樂會演變成不快樂。所以大多數人的人生目標,還是在不斷地追求金錢與名利

17. Hongkong People 2015-07-02 17:53:53
上車難兄:

香港樓價髙係美國佬狂QE 同長期低息引致, 如果官商鈎結可以整髙樓價, 98-03年樓價就唔會救極都唔起啦! 以你邏輯, 鈎結下咪升囉!

話時話, 當時咁平, 你做乜唔買, 而家係度怨天尤人?
18. Hongkong People 2015-07-02 18:02:28
香港D低能鏟可能真係覺得自己唔幸福, 俾毒果同雙學, 教協洗腦, 日日唱香港、
官商鉤結, 民不聊生, 又無民主, 仿佛有民主就乜都有, 但係低能仔可能連亞洲都未出過, 都唔知民主國家最多就係無業遊民, 乞兒同小偷。
19. 引刀一快 2015-07-02 19:41:24
我就選擇做快樂嘅窮光蛋,不快樂的有錢人即係有錢都買唔起快樂,錢多極有限,呢個社會做窮光蛋可以快樂,即係天生天肯養。
有錢佬再大都不及天大。
20. 哈哈 2015-07-02 21:38:33
祇係想講,世界有你呢d甘既思維既人存在,世界一日都唔會和平
2015年願所有資本主義既冚命散全部命送王泉!

熱切期待
21. 上車難 2015-07-03 02:38:47

TO:17樓(HONGKONG PEOPLE),鬼唔知亞媽係女人咩?如果識得係10年前買樓,我宜家唔駛做啦,仲講咩上車難?

當年仲未踏入社會,我地冇入息點買樓?宜家樓價炒貴晒,政府應該再出重招,令樓市交投停頓,咁樓價自然會跌!


22. 穋 2015-07-03 10:36:05
http://tvmost.com.hk/201506301659_video_mostnews_tutorad
23. 穋 2015-07-03 10:39:13
24. Hongkong People 2015-07-03 11:23:02
上車難兄,

當時未工作,而家都好後生啫,樓市價格都係cyclical,但暫時條件未適合下跌(美息未加,歐日繼續QE,香港經濟仍然OK),樓市上落嘅trend,政府政策不能逆轉(只可緩和),要認清呢幾個事實,然後好好計劃為自己籌謀,無謂浪費精力要政府出招(其實招數已好辣,樓價係辣招下起碼少3成升幅),你要明白香港樓市死,經濟亦死亡,到時你嘅問題唔會係買唔倒樓而係冇飯開(98-03年就係呢個境況).

你而家應該利用香港好經濟,努力工作,儲蓄,累積工作經驗,為自己增進市場價值,時機到時先有子彈上車.
25. 上車難 2015-07-03 12:37:11

To:hongkong people兄:

講就容易,閣下上咗車,自然風涼話,宜家樓價咁高,年輕人邊有心機儲錢買樓,點都追唔到樓價上升,貴啲唔緊要,宜家係貴到全世界最貴呀!離譜嘛!

 

26. 上車難 2015-07-03 12:57:16
最好起一啲青年屋,300呎左右,平平哋特惠價賣俾後生仔上車,咁至有上進動力,否則齊齊攞綜援唔做嘢反政府啦!
27. AH-HO 2015-07-03 14:15:30
我唔算年輕,有一個問題我一直想不明白,點解年輕人甘急上車?急到要乞求人幫?唔幫就反政府?
28. Hongkong People 2015-07-03 14:59:39
上車難兄,

香港係全世界最貴樓價並非只有今天,97亦如是, 年青人不必以此就認為自己係最悲慘嘅一代;人生係長途賽,要係呢塲賽事中取勝就要有過人嘅分析力,信念同耐力; 如果年青人認為不儲錢係理所當然, 十年後這群年青人只會係一群失敗的中年人, 樓價再平亦唔到佢哋買。
29. Hongkong People 2015-07-03 15:04:25
AH-HO,

以我愚見, 年青人如此, 父母, 傳媒+政府都有問題, 所有人大合唱將年青一代教成冇擔代只懂向社會需索的一群。
30. AH-HO 2015-07-03 16:28:13
所有野發生左,自不然有其原因。
樓價升左,而且經過政府那麼多辣招後一樣無變過,現在樓價自然是有其支撐的理由。
自己買唔到而其他人買到,只可以怨自己唔夠努力、唔夠好彩。。。。但唔應該怨父母、政府以及宜家已經不存在的短炒家。
31. 巴士的報 2015-07-03 16:41:34
        高鐵香港段工程進一步超支及延誤。港鐵向政府提交的數字顯示,高鐵造價進一步上升至八百五十三億元,較最初的估算超支兩百零三億元,而通車目標更推遲至二○一八年第三季。運輸及房屋局局長張炳良聲言,不能夠接受,並會追究港鐵,港鐵今天將出席立法會解畫。

        香港興建高鐵連接內地,當年已經是政治上很富爭議性的題目,現在工程出現大延誤及嚴重超支,更加成為反對工程人士的口實,整件事尾大不掉,叫人慨歎。造成港鐵工程開支由當年估算的六百五十億元大幅增至八百五十三億元的原因有幾個,首先是增加二十一億元備用資金作為緩衝,其次是嚴重缺乏勞工,令到建築成本大幅飆升,時間亦拖長了,進一步令成本增加;第三是港鐵計漏了一些項目,第四是工程至目前為止,已接近七成完工,港鐵比較準確計出超支的實際數額。

        張炳良局長明言對港鐵的表現感到失望,又認為港鐵是政府委託的高鐵工程管理人,有責任控制好成本。政府路政署亦多番就工程滯後向港鐵表示關注,他又聲言不能夠接受高鐵工程嚴重超支及無限期延遲云云。

        高鐵出現這樣嚴重的超支,港鐵當然有責任,其管理層責無旁貸。但政府主事高官表現得像「花生友」一樣評論事件,也很有卸責之嫌。

          究竟高鐵超支的主要原因是甚麼呢?將眾多原因綜合而言,超支有兩個核心起因。首先難度的預計失誤。由於整個項目都在地底興建,部份的地質問題,例如石層硬度超出先前估計,造成超支,更重要的問題是建築工人極度短缺,拖慢了工程,令到建築費用大幅增多。

        據說港鐵於二○○九年計算工程造價六百五十億的時候,估計每年開支大約增長百分之二,但由於建築工人工資年年猛漲,項目的成本每年以百分之五至七增長。整個高鐵項目需要五千名工人,卻經常短缺一千名工人。大家見到地盤內有年齡高達七十歲的工人在開工,便可以知道工人短缺的程度有多嚴峻。人手極度短缺,工資自然猛升。單是紥鐵工人工資,便較○九年時所預計的高出九成,他們的工資每天要千六元至千七元。

        政府在整件事中表現得猶如置身事外,但導致今日嚴重超支其中一個關鍵環節,是沒有合理地為項目輸入勞工。高鐵項目長年欠缺兩成或者一千名工人,但若不計算跟隨鑽挖機來港的兩、三百名內地工人,實際上只輸入了五十名勞工,絕對是杯水車薪。還記得去年初次提到高鐵工程延誤的時候,政府提過會協助港鐵透過「補充勞工計劃」輸人外勞,但事實上是得個講字。原來香港輸入外勞的制度與澳門的截然不同,澳門用的是配額制,分到配額,承建商便可以自行招聘外勞。香港卻按具體的外勞輸入名單申請,一次申請需時六個月到一年,而很多工程分包商,接到工程一、兩個月內便要開工,香港輸入勞工制度,時間太長,便形同虛設,令到輸入勞工的人數很低。

        事實上,政府在輸人勞工方面,一直畏首畏尾,政治上怕得罪工會,不敢輸入勞工。與此同時,卻有大量公共工程上馬,令到本地建築工人更加僧多粥少,工資愈扯愈高。基本上,不單止高鐵工程超支延誤,本地所有的大型基建項目都面對同一困境,樓宇建築成本便接近每呎五千元,樓價又如何不高企呢?

        政府在紓緩勞工短缺的問題上,基本上甚麼也沒有做,工會現時正為設立標準工時,對政府窮追猛打,政府便更加如驚弓之鳥,不敢大幅輸入勞工。但是,建築工人極度短缺,代價便由全體市民承受,例如高鐵工程以及其他公共工程項目的超支,便由納稅人埋單,而樓價貴得驚人,就由買樓及租樓人士負擔。

        政府在高鐵超支延誤問題上扮演旁觀者,議員其實應該問問政府,她在輸入勞工,降低工程成本及提高效率方面,究竟做了些甚麼?
32. AH-HO 2015-07-03 16:51:34
議員其實應該問問政府,她在輸入勞工,降低工程成本及提高效率方面,究竟做了些甚麼?

同樣地,
議員其實應該問問自己,他們在輸入勞工,降低社會成本及提高議會效率方面,究竟做了些甚麼?
33. 中原指數會上升 2015-07-03 18:47:19
窮得只剩下錢?
窮得只剩下中原指數會上升!!!
中原城市領先指數 CCL  每周五公佈 – 最新2015/07/03公佈,反映2015/06/222015/06/28(預計簽署正式買賣合約時段)的二手私人住宅樓價。一般在簽署臨時買賣合約後14日內簽署正式買賣合約。
本週公佈 與上週比較 與上月比較
[中原城市領先指數]

143.56

  1.19 %   1.13 %
[中原城市(大型單位)領先指數]

142.63

  1.11 %   1.44 %
[中原城市(中小型單位)領先指數]

143.73

  1.75 %   1.60 %
[中原城市大型屋苑領先指數]

145.43

  1.32 %   1.42 %


[中原城市分區領先指數]
*只包括大型屋苑
  本週公佈 上週比較 上月比較
港島 154.79 1.55 % 0.14 %
九龍 144.59 3.2 % 4.4 %
新界(東) 149.25 0.91 % 0.34 %
新界(西) 125.06 1.57 % 0.35 %

 

 

全港整體港島 九龍新界東 新界西
 
窮得只剩下中原指數會上升!!!
真是想不到底!!!
34. 上車難 2015-07-04 02:19:48

TO:honghong people兄:

老實講,唔係本人黑心,10幾年前,有老師朋友買咗兩層樓,當時樓價平,宜家兩層樓升咗幾倍,身家多咗好多,退休都夠駛.所以作為老師及社工,係寧願社會經濟差失業率高嘅.

如果唔係當年經濟差樓價平,老師邊有機會買到樓,仲一買買咗兩間.所以經濟差時樓價物價低,作為教師社工又唔會失業,自然可以用穩定薪水來買樓.故此再來一次經濟蕭條,對我們呢班未買樓嘅反對派更加有利.

35. 亮劍 2015-07-04 09:34:51
一個人能否在香港上私家車,係睇佢:

1 有無穩定又唔錯收入
2 有無一定嘅累積財富
3 有無起碼嘅財經知識
4 有無量入為出的紀律
5 有無強勁支援可幫手
6 是否有人棄我取精神
7 是否行運得上天眷顧

你有齊上述因素喺手,咁上車有如探囊取物,随時一個浪成大富。
有幾樣嘅話,那上車換楼亦不成問題。
要是乜都無只得把口,喺度日日自怨自艾, 望人仆街等自己可平價上車,咁即係將自己的快樂,建於別人之痛苦上。
望經濟衰退,業主供唔起楼断供被斬倉,等自己可執死雞者,你的心腸歹毒,請自我反醒。
36. Hongkong People 2015-07-04 09:58:23
上車難兄,

你所講嘅老師社工甚或打政府工嘅心態我當然明白,但樓市大跌,經濟一定差,香港低下層,手停口停嘅人著實不少,就算大學畢業都難免被炒(98-03年就係呢種境況),樓價夠低啦,有人買樓嗎?有嘅,少數鐵飯碗人士同有錢人,普通打工仔做緊乜?賣樓,因為兩公婆輪住被炒,我係70后嘅大學生,我身邊嘅朋輩當時就係咁樣嘅境況;但咁样未算太差,報紙日日新聞都係經濟困境全家燒碳,西裝友大家樂食二手飯.

我並非危言聳聽,只是記性好D。有時發財都要立品,雖然我都係當時樓低嘅得益者,但我並不希望以咁多人嘅生計劃來成就自己....你年輕,並未經歷經濟差,日日腦海中只有上車,但到樓價低時恐怕你只擔心開飯.

見你正正常常先同你講咁多,希望你收到,努力為將來作好準備啦!
37. 吹脹 2015-07-04 10:05:19
哈哈真係虧有人講得出口,一定社會資產唔係大家分反而係點冇嗰d點解成日要問人攞.真係唔知點形容 

都係嗰句啦:行資本主義者,不得好死
38. 穋 2015-07-04 10:43:10

致某位中產長輩:

看你平日FACEBOOK POST,大多是沒養份的無聊搞笑POST;雖則一年只見一兩次,但每次聽你的言論,不是說自己生意點點點就是說八掛。我對這一切都不感好奇,反正大部份香港人也是這樣的,甚麼也要夠快夠爆夠即食才是生活重點。

七一過後,看來你變得十分熱血啊!每隔幾小時發表「政見」,每隔幾小時一篇文章分享,這表現倒令我相當好奇,明明你從來都不是「憤青」阿。平日貼身至BB無奶粉,你唔理;細路無學位,你唔理;學校奶共推國教普教中,你唔理,自由行迫爆香港,你唔理;水貨客走私搞到啲野貴晒,你唔理;大地產商、領匯全面控制我地生活,你唔理,HKTV無電視牌,你都唔理。

遠大至新聞自由,劉進圖被斬,你唔理;陳茅波囤地、起劏房、利益輸送,你唔理;吳亮星粗暴通過東北撥款,你唔理;689僭建、講大話、擺自己個女上枱,你唔理;白皮書踐踏香港人核心價值,你又唔理…… 仲有好多好多好多不公義的事,你都係選擇沉默。

怎麼七一過後忽然熱血?為甚麼痛罵泛民是政棍?為甚麼說學生是受人唆擺才去佔中?然而當我諗深一層,我忽然想通了:

這是因為你背靠中國,在你眼中,發展才是硬道理,股市、樓價,才是你的「議題」,你是個既得利益者。
這是因為你是個只會看ONCC,TVB、日日嘆紅酒煮靚菜、把政治當茶餘飯後「討論」話題的中產,香港低下層怎樣被剝削,生活有多艱苦,這一切根本不在影響你的範圍。

這是因為你只是站在高地看我,摸住個酒杯底然後説我們是一群有書唔讀搞是搞非的廢青,因為你已經上岸,兒子亦長大了,甚麼洗腦、普教中、學位問題都影響不了你。

最後你還會加一句:「有乜大不了咪移民囉。」多瀟灑!

因為你只是一個名義上的香港人。

當你在質疑泛民、三子、政客為何只叫年青人佔中,自己/其子女又不出現時;一眾高官也在做相同的事阿,一邊說香港教育無問題,一邊送自己子女到外國讀書。再說,人家子女有獨立思考權利吧,他們子女出現與否真的有關係嗎﹖你看,689女兒在大是大非前都識「反咬」父親一口啦。這是一個很顯淺的常理吧﹖

而我,我不信政客,也不盡信媒體,我只是信自己、信公義和普世價值。

你不是我的親人,但總算是一場相識,而礙於你是我的長輩,禮貌上我是不會和你有正面衝突的,我UNFRIEND了你,原因是我不想再花時間讀到垃圾資訊,也不想你看到我的「憤青」STATUS眼火爆。

39. 亮劍 2015-07-04 10:50:44
在97年10月13~19日,香港楼市泡沫爆破,嗰期CCL報 102.93,回想一年前即96年10月14~20日,那一期CCL只是69.39。一年間升近5成,係咪透支咗預期升幅呢?


其實在97回歸前果期(6月23~29日),CCL曾經上過 102.51,與97年頂部只差0.42啫,要是同樣用96年10月14~20日的69.39作比較,即3O幾個星期CCL升足48.28%,肯定係井噴!


講真其實97年董建華乜都唔做,楼市泡沫都會爆破,因為嗰陣私楼的衡平比,已升到離地,達致2+水平!!


董生及其幕僚喺呢一刻推8万5落井下石,做就楼市調整變楼災,想軟著陸變硬著陸。


但因為世界普遍政府,都採用開印鈔機來解決財政難題呢個方針無法逆轉,因此中長線例如10~20年睇,楼價会反覆上升的機會極大。



以下重貼本人回應。



1 在90年代買楼的人,应該係那班50~60後,他們的父母,生親幾件上,就算有能力都幫你唔倒,莫講首期,講句衰D一個浪來到無錢還楼按,小業主九成要靠自己。反觀現在仲入市呢班,因為兄弟姊妹少,若果上一輩肯助拳,首期同每月供款呢兩度,問題不大。




2 喺90年代,你睇好楼市後向,基本上你會想辦法去首置;如極度睇好呢,咁就買多一到兩間囉。還記得果陣買多間楼,銀行根本係零障礙,一張稅单向不同銀行借幾单根本極普遍,但搏得盡的後果係風險大咗,又係衰D講句,一個浪來就屎淋尿濑;反觀現在你極度睇好都無用,因為有咗正面信貸資料庫及金管局指引後,你想搏都借唔倒弹药。




3 在拾多弍拾年前買楼,你要是向銀行證明你每月只用一半收入來供楼,理論上呢单按揭申請成功的機會都好大;但現在有壓測喎,单单呢個壓力測試,就已經限制咗大部分小業主的供款,只佔入息4成幾。




4 置業人士的心態,我不能不提,回想喺90年代,你買入一個住宅单位,自住長短棍根本任你舞,乜嘢深思熟慮唔該靠邊站,唔覺意買多咗、買大咗或買錯咗點算?立刻揾楼下地代就同你埋尾啦;但現在準業主喺簽臨约之前,如果你唔揾定銀行問清問楚,同時做定功課而茂茂然走去買楼,你隨時裙拉褲甩,因此喺最近呢一年買楼的人,你一係有實際居住需要;一或你會最少揸幾年收租,不可能存短炒念頭。




在入埸人仕都係最有實力,可通過嚴格測試,有長線稳守準備的情況下,請問楼價点跌幾成?

40. Hongkong People 2015-07-04 11:27:34
吹脹兄,

以你所言,只有係北韓唔駛死,咁你仲唔快D去?
41. 小業主 2015-07-04 11:36:27

亮劍兄:

閣下有冇留意,某些反對派議員日日反政府施政,表面幫基層,其實係故意破壞經濟,佢地都係社工,教師之流,經濟差時佢地好處仲多呀!

都係果句:人不為己,天誅地滅!

42. 亮劍 2015-07-04 11:48:54
呢個世界天理循環,報應好快去到呢班友头上。

43. Hongkong People 2015-07-04 12:00:48
大家略盡綿力去投票
44. JC 2015-07-04 12:05:21

美聯6月中出左份《港深經新形勢研究報告》,預期深圳二手樓價升幅將漸拋離香港,內地樓現已較港樓抵買,升值潛力更高。

大款已無需要捨近求遠,冒港樓價下行的風險來投資,反倒是港人北上買樓保值避險的可能性更大。



45. to 40/f 2015-07-04 15:47:34
我做乜要去北韓?

反而你應該問自己點解唔去美國?
46. to 41/f 2015-07-04 15:51:40
冇錯人不為己天誅地滅
甘香港一亂到時睇下係冇產滅有產定有產滅冇產 :)

非常非常期待睇結果!!!!!!
47. 上車難 2015-07-04 23:32:59

點講都好,業主們如果唔體諒未上車者嘅感受,香港肯定係一個悲劇,嘈架會沒完沒了.

試問有樓者獨樂,其他人上唔到車而不樂,當然會反抗,咁社會點安寧?宜家你班炒家搞到人冇得安居樂業,係你哋嘅罪過!

48. Hongkong People 2015-07-05 00:29:07
45,
你話行資本主義必死嗎? 咁呢個世界除咗北韓或者古巴冇行資本主義, 都冇乜地方冇行, 為咗你安全着想, 建議你快去北韓, 免你被我哋累死。
49. Hongkong People 2015-07-05 00:35:23
唔去美國嘅理由好簡單, 高税率低社會保障又冇免費医療, 我鍾意香港, 低稅率,免費医療, 經濟好, 機會多, 最差就係突然多咗班低能兒童, 嘈喧巴閉, 拖低整體港人素質。
50. 自食其力 2015-07-05 01:57:51
上車難,到底你希望小業主如何體諒未上車人士呢?小業主透過高地價、印花稅、累進制稅率、鐵路上蓋物業和所有建造業從業員收入幫助香港人。閣下又為香港做過什麼?如果閣下只是毫無貢獻,攤開手板要求直接間接給予閣下財富,鼓吹「反抗」意圖破壞香港達致樓價短期下跌使小部份人獲益,閣下又有何在資格得到體諒?
51. to hongkong people 2015-07-05 15:05:54
而家香港係會向反資本主義進發呀,係你唔想被累死就走佬唔係我呀

好同意你講低智兒童嗰part!呢班低智以為而家有既野係自己努力換番黎,搶人資源重叫人走

呢班低智者唔會太耐必定後悔
大家熱切期待

52. 豬頭刀 2015-07-05 15:11:05
ccl快要見頂150,上車難準備好未?
53. to ad min 2015-07-05 18:35:13
做乜del post? 
同班冇好下場既資本主義既人渣講事實都要del?


54. 睇得通 2015-07-05 22:46:25

物以類聚,自我陶醉在自我世界裡

香港有兩大社群,

: 保存香港生命力的社群,納稅人社群,負債者納稅人社群,他們貢獻了香港基本生存的進貢稅收的決定…一旦他們買下了樓房,他們必須要支付首席的土地拍賣價的價值,接著就是建築物的建築費,樓房的購買費,每一年度的差餉/地稅/管理費,水電費…沒完沒了…直到你的銀行債務付清…所以:2004年到現今的2015年來一直有人把樓房買出,用以清還銀行貸款,巡迴不息…(這是我的獨特見解,因為我不是這裡的尊貴的地產博客???)……

: 享用香港稅收福利的社群,公務員開支,894億元,社會福利綜援開支569億元…

(2014-15 年度社會福利方面的經常開支預算為569 億元(相當於本 地生產總值的2.6%),佔政府經常開支18.5%,比2013-14 年度 修訂預算增加9.7%。其中包括391 億元綜合社會保障援助(下稱 「綜援」)計劃和公共福利金(下稱「福利金」) 計劃的開支,而其 ...)

公務員開支,894億元, (有 關 的 開 支 總 額 894 億 元 26.48% 964 億 元 30.46% 註: 資 助 機 構 員 工 薪 酬 及 有 關 開 支 在 2013 至 2014 年 度 約 為 895 億 元 或 佔 政 府經 營 開 支 26.50% , 在 2014 至 2015 年 度 約 為 965 億 元 或 佔 政 府 經 營 開 支 30.49% 。)

香港公務員開支,是以高薪酬/高福利/高退休金的姿態去享受納稅人的進貢品……

所以在香港買樓房的人群是一群進貢稅收的羊群,而享用稅收長大的人群,又怎麼樣會知道貢獻稅收的羊群的偉大的心胸呢???
55. 蜕变中嘅懒人 2015-07-05 23:23:51
上車難?香港從來上車都難,誰人可以指出百年來香港何時有上車易時代。

現在覺得以前上車易,係用今日收入同以前樓價對比產生嘅錯覺,可以稱為"薪金樓價時空錯配思覺失調症候群"。

妒忌他人努力種瓜得之瓜、妄想終有日可以無耻藉口不勞而奪之,無耻之極而不自知者無救亦無須救。
56. 上車難 2015-07-06 00:47:43

一班小業主炒家沾沾自喜,以為有樓就大晒,就係努力奮鬥人生,其實自己才是不勞而獲,利用樓宇升值炒賣賺取暴利,唔見得有幾清高!


57. 上車難 2015-07-06 00:57:38

再講,將樓價炒貴晒,將快樂建築在他人痛苦之上,做人有幾高尚呀?

香港樓價高到全世界最高,年輕人買唔起樓,囉唆幾句好正常,都唔明呢班小業主炒家咁唔化,係都想揾架嘈,社會分化係你呢班人造成!

58. 引刀一快 2015-07-06 09:36:48
上車難兄

將樓價推上嘅,主要係買樓嘅人,唔係賣樓嘅人,依傢香港好少人瞓街。
59. 協會指出,露宿者近年「再露宿」的情況日趨嚴重 2015-07-06 10:21:59

有工有收入唔包有屋住 月入二萬照「瞓街」

1373658775_04fd.jpg... 協會指出,露宿者近年「再露宿」的情況日趨嚴重

 

協會指出,露宿者近年「再露宿」的情況日趨嚴重...喪屍隧道出口高峯期露宿者高達四、五十人。租金高 倡推廉價單身宿舍者呈年輕化趨勢,有調查發現二十九歲以下的露宿者 ...

呈年輕化趨勢,有調查發現二十九歲以下的露宿者 ...

60. 蜕变中嘅懒人 2015-07-06 13:10:49
上車難兄,兄台成日嘈住想上車,正正係推升樓市氣氛不斷上升嘅元兇而不自知。

兄台更加唔知,懒人其實比兄台更加想樓價跌,因為手持現金+細價樓想換大單位,跌得愈金愈着數。

唔該唔好成日唱上車難,真係多得兄台唔少!
62. 養寵物狗 2015-07-06 22:59:00

狗熊養寵物狗

 

王姓村民兩年前向一名越南人買了一對看門狗,牠們乖得很,也不挑食。王男更每天都幫牠們洗澡、梳頭。但隨著「小狗」一天一天長大,飯量愈來愈大,模樣也愈來愈不像當地的土狗,行為也愈趨奇怪,時不時還會抓食家中的小活雞。

雲南省一名村民養寵物狗兩年後才發現是黑熊,送交野生動物收容拯救中心飼養。(互聯網圖片)

 

63. 一招可以令居屋賣晒 2015-07-07 00:04:02
只要規定公屋富戶交市值租金,幾多居屋都賣得晒!
64. 80后求生隊長 2015-07-07 16:16:20
沒有年青人的樓市


同朋友講起樓市,其實呢家真係發現一件幾恐怖的事,就係無講開買樓的,繼續唔講買樓,講買樓的,就大部份仍然未買到樓。
唔係講笑,去到隊長呢個80頭年紀的人,以我身邊的朋輩黎講,未買樓未上車的人,係佔多數的,而再向下5年黎講,就更加明顯,雖然你可以話不嬲都係人越大先會較大機會買樓,不過我相信以目前黎講,如果有數字的話,我相信無樓的30歲人比例,對比歷史任何一個時段都高,而且似有惡化同老化的趨勢,樓價再升的話可能40歲無樓的人都會越來越多。


前幾日同其中一個朋友傾開,佢不嬲對投資無乜概念,之前成日就想搞生意。當然我好慶幸佢無一時之氣亂做生意,而佢亦順勢同我講小小樓市。以佢對樓市零概念黎講,我舉左一個比較容易明白的例子,就係假設全香港有100個物業,其實有90間都已經比正常要住的香港人用家買左住緊唔會賣,而剩番落黎係有10間比你地D人買黎投資啊炒啊上車咁的。
不過呢家最大的問題係對於呢10間屋,其實可能有9間至9間半,都比人買左黎做長線收租死楂唔放,所以呢家講話上車好咩都好,大約就係靠每年新增由地產商起的1間屋去比人分,咁你話夠唔夠分就好明顯,除時仲有投資者食多你半間,貨源歸邊下年青人想上車,其本上唔會有可能。


講到供應短缺,相信大家都可以拋出一大堆原因,咩地產霸權,官商勾結,地產商玩野,政府無地,人手不足,前朝勾地問題,環保地區意識等等,而再推到樓價飛升,除左供應短缺之外,跟住又講D人炒高晒啊,QE啊通漲啊,貨幤戰爭等等,反正唔係經濟專家都可以比到一堆好似好Pro的解釋比你。
不過其實比你講到識飛,世事都被你看透了又有X用?到最后只有一样野係重要,就係有無認清事實順住個勢去走而已,呢個先係關鍵。


簡單黎講,我比你知道問題,但你有解決方法咩?連奧巴馬同習近平都要去QE印錢,CY林鄭同波叔都搵唔到新地出黎,你自已不防諗下你係邊位可以去改變世界?
年輕人有理想係好,不過生存左咁耐,我相信有番小小經驗的人都知,呢個世界其實真係好難改變的,所以如果你要花十年二十年時間去抗爭的話,點解唔反而用同样時間去跟住個遊戲玩而去贏個遊戲呢?
政治上我認為係要爭取一些理念的,所以我所指的只係財務上,話明比你聽個現實係咁,就係樓少,樓價就係被夾升,就當佢有地產霸權,點解永遠都迫自已做無產階級,而唔去試下諗方法變有產階級呢?


有時我覺得好怪,我係度諗究竟一個人諗方法儲錢同賺首期難D,定係要求政府拆村、收地、環評 再招標 再限制地產佬平賣、再解決工人不足問題、再解決你都係無/唔夠首期的問題難D?
其實問題都顯而易見,不過唔知點解好多人都係選擇希望難果個可能性出現,或者簡單黎講要求自已就一定難,要求人地就易,呢個可能係人性吧。


我其實好明白呢家年青人面對高樓價,400萬呢條線衝唔破已經好似無將來,未來的樓市可能係無你份。不過,與此同時我又唔認同呢家睇唔到將來就等於無將來,畢竟你仲可以係職場發圍,又或者你儲夠錢等到下一個大跌時機內臨。
就算今日聽日買唔到樓住,但其實好多野仲可以做,例如去裝備自已的能力,賺多D錢,呢個先係人生的正確態度。


套用富爸爸一句說話,窮人的思維只會話我買不起,但富人的思維,就會係"我點先買到"?。一個腦閉塞的思維,同一個諗方法的思維,最後出黎的人生係會好唔同。
年青人的出路,也許要先從如何正面思考出發,先會有機會突破框框,找到將來。