地產博客
瀏覽人次:11930    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(1201)失業率下跌,大學畢業生失業數字反升

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年9月20日

  今早去到茶餐廳,有客人話打算請兩三個新伙記,本來是想請大學生,但見到林鄭見記者,背景壁報的中華人民共和國竟然變成中國人民共和國,我相信一定累到林鄭要解話,就算搵到當事人以及他的上司,最多都會話是無心之失,是否真的是無心之失,我相信只有當事人才知道。

  客人見到咁嘅情況,立刻改變主意,請兩個成熟,又有家庭責任的人,他並不是唔俾機會給大學生,但擔心他們在有意無意之間發表一些反中央,反政府言論,可能會引致一些無妄之災,令公司蒙受巨大損失,相信有不少公司負責人有同樣憂慮,結果令到大學畢業出更難搵工。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 十一哥 2021-09-20 13:16:42
國字華字重要而唔敏感…專業古惑仔所為、好似放風話阿爺約見咗香港大錢袋、打心口訓示交地獻地、信嘅就中計、又係考膽色嘅機會…不過膽要靠力…
2. 引刀一快 2021-09-20 17:07:25
睇見呢個標題,就知道十一仔一定搶到沙發。哈哈哈
3. 引刀一快 2021-09-20 17:08:51
睇見呢個標題,就知道十一仔一定搶到沙發。哈哈哈