今日早上去到茶餐廳,有客人問我,去年物業投資的生意很差,但又唔聽到我呻,唔通我冇受影響,客人太睇得起我,我同其他物業投資者都是一樣,去年的壓力是很大,今年唔係冇,而係好返啲,不過,革命尚未成功,同行仍需努力。
客人話,點解我唔拍YouTube,講吓物業投資慘況,我話不但得唔到別人同情,甚至會畀人話有咁耐風流,有咁
耐折墮,拍YouTube 講慘況,弄巧反拙而已。
老闆話,就算香港政府唔禁,生意人都唔會食狗肉,並不是對狗隻有感情,而是相傳,食狗肉是扶旺不扶衰,其實是有理由,有錢人可以食盡珍饈百味,對狗肉就算不是淺嘗即止,但亦唔會過量,基層又唔同,他們會話,三六滾一滾,神仙都企唔穩,不知不覺食多咗,狗肉在胃𥚃是會發漲,本來都冇問題,大家當食滯咗,辛苦一些,但如果不小心食一碗綠豆糖水,咁樣會令狗肉更加發漲,食狗肉的人更加辛苦。
如果生意唔好,拍條YouTube賣慘,不但唔會有人為此而幫襯,甚至會令到打算幫襯的人唔去,理由是冇人幫襯,不外乎食物唔好,招呼不週,或者價錢不合理,既然冇人做寃大頭,點解自己要去做,所以,拍YouTube賣慘如食狗肉,消費者是扶旺不扶衰。