地產博客
瀏覽人次:12274    回應:1
文亮言

租客買樓,樓市往上走

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年6月2日

  近日唔知點解,傳媒以負面姿態鋪天蓋地報導不少業主蝕讓賣樓,但我又唔覺得太壞,樓市有承接就不是太壞,至於點解要蝕讓,就有很多因素,最有可能是當日買樓的時候是非常恐懼,擔心愈遲愈貴,給業主一個提價機會,換句話說,是當時買貴咗,如果唔係,今日就不用蝕讓。

     我問十個人,有九個答唔到。市場上最冷靜的買家是什麼人,大多數會話資深投資者,其實,投資者不但絕不冷靜,甚至有時會很衝動,否則就唔叫做投資者。在投資的學問裡,冷靜只比失敗高一級,如果唔係,又點會出現「快狠準」。

  我一向認為,對市場最了解的是租客,在租約接近到期的時候,如果我的租客同我講,暫時續租三個月,到時再傾新租約,我知道市況不太好。反之,租客話續租三年加三年,最好係死約,我知道市況大好。所以,我一向非常尊重租客意見,租客是瞓身落去做生意,業主收租,夫死夫還在,租客唔掂,物業仍然在業主手裡,大不了搵過另一個租客。

  租客租樓,即使是長租,都未必是樓市最好時候,當租客買樓,我夠膽講,樓市即將邁向高峰,不過,唔會有人相信。不少人認為,業主唔夠租客了解市況,似是而非的說話,其實,這是似非而是,租客點解要買樓,因為租唔到樓,現在市場上有業主或者包租要求租客交一年租金,代表市場的租盤奇缺,有實力的租客就會考慮買樓。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 舍神 2022-06-02 17:54:19
暫時續租三個月,到時再傾新租約 ----- 那不是想買樓的signal嗎?
看得我有點亂。