No. of view:3924    Reply: 0
敢說亮話

茶餐廳手記(#469)言論自由,可以將政府鬧到狗血淋頭

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月24日

  今早去到茶餐廳,有新加坡客人陰陰咀笑住講,今次香港人真係攞嚟賤,無端端搞什麼環保,現在俾新加坡傳媒唱趕客之都之後,又嚟一場環保風暴。

  老闆話,新加坡人就是如此的,嘲笑其他政府,尤其是馬來西亞同香港就可以,一定唔敢講自己政府,有時候在Facebook 回應講多兩句,例如有內地客話新加坡食物唔好食,就立刻有回應話唔好食可以唔食,甚至可以唔嚟新加坡。不在其位 不謀其政,今次新加坡傳媒講香港環保風暴真係失哂風度,況且搞環保香港又唔係行最前進,國內紙餐具用咗起碼20年,估計兩三年新加坡亦會推行。

  老闆又唔使咁㷫,新加坡傳媒話香港人因政府要求環保而猛鬧政府,而出現一個環保風暴,代表香港人有言論自由,試吓響新加坡推出環保餐具,新加坡市民一定會對政府歌功頌德,唔敢鬧政府,但今日就夠膽鬧香港政府。

 
I want to leave a message
Nickname
Message / Opinion
Captcha
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

Replyer Name
Password