No. of view:4691    Reply: 0
文亮言

壽司大師傅的舖頭執笠記

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月25日

  多年前我有一次去日本,老友請我去食頂級壽司,師傅是大師級,不苟言笑,甚至連我們傾偈都唔得,要專心欣賞他的手藝與食材,無可否認,兩樣都是頂級,手藝不用說,大師傅對於用料很執着,唔好講邊角,質素稍為差啲都唔會用,明明是三個人用大拖羅,切到僅僅夠兩個人用,據聞餐廳老闆經常對客人投訴話大師傅太浪費,不過,餐廳有錢賺,老闆亦冇符。

  兩年之後再去日本,本來想再去那間壽司店,老友話大師傅同老闆頂了間壽司店,唔使幾耐,壽司店因為冇生意執笠了,不過,大師傅現在替一間小店打工,又唔知點解,人龍又再現,今晚可以去試吓,大師傅知道我去,專登留了兩個位俾我們。

  在壽司吧坐低,大師傅自嘲自己冇老闆命,替人打工生意不知幾好,自己做就拍烏蠅,大師傅唔知道,替人打工就捨得,自己做就唔捨得,一件可以切成三人份的大拖羅,替人打工只能切到兩人份,自己做就可以切到四人份,顧客是精明的,會用腳來表達意見。

  這個經歴是我半年前講俾一個做餐廳的老友聽,老友話生意不好,打算將食材份量減少,以及採用較便宜食材,我話千祈唔好,應反其道而行,應該提高食材質素,加大份量,生意才會有起色,老友最後聽我講,現在餐廳已成網紅店,日日排長龍,做生意偷工減料不但不可以起死回生,甚至會加速滅亡。

 
I want to leave a message
Nickname
Message / Opinion
Captcha
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

Replyer Name
Password