地產博客
瀏覽人次:19761    回應:4
敢說亮話

茶餐廳之世界杯亂話(4)C朗即是C朗

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年6月16日

  星期五晚第一二場世界杯之中,四隊球隊有三隊是穆斯林要守齋。打來冇氣冇力,剩下一隊烏拉圭,大部分球員似乎仍未修身上力。主將蘇亞雷斯最少肥了十磅,最後幾經辛苦才能以1:0擊敗沒有沙拿的埃及,已經打算上床睡覺。收到茶餐廳老闆WhatsApp,佢話有幾個老友去茶餐廳睇萄萄牙對西班牙。我話兩隊應該打和,這有利雙方出線的機會,應該唔係幾好睇。因為隨時會是0:0,雙方教練會打一個防守是最佳進功戰術。不過,有四五個人一起睇,一起嘈,單是這樣已經值得。

  睇完場波,老闆問有什麼評價。我話C朗就是C朗,一個打十一個,冇得講,C朗比起當日葡萄牙有外號黑豹之稱尤西比奧更加犀利。雖然當年葡萄牙面對淘汰意大利之朝鮮,16分鐘已經連失三球。不過尤西比奧連追四球,以5:3完場。昨晚C朗表現,皇馬要同C朗續約,我相信要俾多幾千萬歐元。打和之後,雙方跟著對手就是有氣冇力摩洛哥以及伊朗,出線應該不是問題。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 舍神 2018-06-16 09:44:57
我去釣完墨魚,回家沖過涼,訓一會。起身睇雙牙大戰!
全場最後兩球靚到絕!

C朗第一球....唔知有冇插水,球証應該睇得清楚。
2. 真真薯片 2018-06-16 21:55:50
博士,乜你唔係應該睇緊波嫁咩?點解中場休息轉台見到你走左去交支票既?
3. 十郎 2018-06-17 00:18:30


      我唔睇波 , 我去實行破壞性建設。戰果如何 ? 佢地邊係我一班波 , 邊夠我足智多謀。

4. 引刀一快 2018-06-17 02:35:45
C朗係勁,唔止狀態,氣勢運勢都正屆巔峰。
令我諗起2006年嘅施丹,單拖扭過四個巴西球員,細哨對著佢完全冇顏色。