地產博客
瀏覽人次:25085    回應:4
敢說亮話

茶餐廳日誌(275)捐血太多是浪費

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年2月13日

  今日去到茶餐廳,大家仍然講九巴大埔慘劇,雖然是慘劇,但我們又可以見證到香港人精神,當日捐血站塞滿了人,有人要排四小時隊才可以捐血,老闆問我有沒有去捐血,我話沒有,因為我年紀太大,紅十字會不會接受我的血,但在以往,我是有定期捐血,其實,大家又毋須一窩蜂去捐血,因為血液是有一個使用期,過了使用期,那些血液就會被棄掉,捐血的人就白費心機,最好的方法,就是平常定期捐血,使到血庫有足夠存量,假使不能定期捐血,當聽到紅十字會的呼籲,就應該立刻去捐血,我並不是撥捐血者的冷水,但捐血亦應該好似其他援助一樣,是急人之所急,不過無論如何,大家應該感謝市民的熱誠,這就是香港人的精神,如果排隊捐血的人當中有國內人士就更好。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 真真薯片 2018-02-13 13:50:18
可惜人類仲未發明到人造血液
2. 引刀一快 2018-02-13 15:02:50
一般嚟講,國內人士要捐都捐返大陸喇,因爲大陸好缺血,病人輸血指標定得好高,肯俾錢都難搞,監控好嚴。而有捐血記錄的話,可以幫助親友取血。

另一方面,我對大陸人嚟香港獻血有保留,講出嚟肯定俾人圍毆,不過都要講,就係大陸某些範疇人士,依然有借捐血免費驗血嘅做法,另外,有戒毒人士,專門定期獻血籍以加速身體換血,無論是否科學,確係有人咁做。

我反而建議香港人返大陸獻血,過程張揚D,俾大陸人睇睇真真正正嘅血濃于水,唔好成日覺得所有香港人都白鴿眼。


3. 引刀一快 2018-02-13 15:02:58
而且,肯定捐多多都冇嘥。
4. 湯博士唔講都唔知 2018-02-13 20:42:39
原來血液有一定使用期,那捐血就要捐得合時。