地產博客
瀏覽人次:27776    回應:10
敢說亮話

茶餐廳日誌(267)依法辦事與屈

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年2月2日

  今早跑完步去茶餐廳的時候,順道送跑友回家,我沒有留意在落車的地方是7至7禁區,被交通警員截停抄牌,警員話唔好意思,湯生你好出名,但在禁區落客,一樣要抄牌,我話依法辦事是應該,千祈唔好話唔好意思,其實我心裡想,我情願被抄牌罰450元,好過警員唔抄牌,然後教訓我幾句,更何況在禁區落客被抄牌是應該的。

  我揸車幾十年除了今次之外,只被抄了一次牌,講大家都未必信,是在停車場裏面被抄,對方三位是政府人員,話我在泊位時碰撞了他們的私家車,而該部車是政府公物,於是call了一輛衝鋒車,一部私家型警車,兩部交通電單車,十位警員,當時用了兩小時落口供以及檢查車輛受損程度,整件事情擾讓了大半年,落口供亦落了三次,最後告我不小心駕駛,罰了1,300元,罰款是事小,浪費了我很多時間,能夠將小事化大,莫過於那三位政府人員。

  其實我亦可以小事化大,因為對方控告我碰撞了他們的政府車輛,但差不多三年時間,我仍未收到任何要求賠償的通知,這證明我並没有碰撞對方,政府車輛維修中心亦不會胡亂開單要求賠償,我的律師提醒我隨時可以去投訴那幾位政府人員以及負責調查的交通警員,我話不必,我不想再浪費時間,律師話明白,能夠將大事化小者,才是做大事的人。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 真真薯片 2018-02-02 12:43:01
今日林鄭求緊地霸放地, 律政司求人原諒佢僭建

依博士所講, 呢3位正苦人員同警察係證據茅盾既情況下, 控告富豪榜排第25既博士不小心駕駛, 實在離譜, 博士明白事理大事化小, 不過死貓只可以格硬吞左佢, 不過在下估計呢3位政府人員係唔會領情, 佢地係睇死博士作為老百姓根本冇能力亦唔敢小事化大, 警察亦由佢地控制, 過去比佢地強逼大事化小既老百姓可能不計其數, 博士只係其中之一而已

上得山多終遇虎, 今次撞到博士架車, 可惜博士對佢地黎講唔係老虎, 頂多只係山貓, 佢地當然唔會接受教訓, 要佢地受教訓, 唯有等有一日佢地撞到中南海中紀委架車, 上山竟然撞到巨龍, 佢地先會知咩係依法辦事
2. 博士粉絲 2018-02-02 14:27:18
果三位政府官員目的係咩?諗唔明
1300蚊罰款係比政府,唔係比佢3位。
就算比佢3位,每人400蚊,一餐自助餐都唔夠食,點解要小事化大?對佢地有咩利?唔明
3. 博士 2018-02-02 14:56:56
心態是玩人,見到被玩的人很徬徨,他們很開心,知道我趕時間,他們就更加開心,從他們在那時候表情我就可以知道。
4. 真真薯片 2018-02-02 15:27:30
樓上, 傲慢可以係習慣, 官大爺出行, 老百姓死開, 對某d人黎講係常識, 唔需要利益亦唔需要動機
5. 引刀一快 2018-02-02 16:40:16
真真薯片兄

湯先生又點會係平民百姓,官場和上流社會嘅人唔會唔識佢,就算真係咁眼拙,當時成場人都不識泰山,落口供時都一定知道唔係普通人。




6. 真真薯片 2018-02-02 19:05:15
引刀兄,

古有董太堅持坐A1, 近d有卡片蘇show卡片, 再近d又有“叫我梁特首”逼人送行李入禁區, 最新又有鄧x欣響朶搞中電, 中電, 港龍同機管局夠大支野啦, 又如何?我係官大爺, 死開啦, 唔知刀兄接觸達官貴人多唔多, 好多高端人士, 平步青雲幾十年, 果種傲慢同自我唔係你同我呢d普通人可以理解, 博士雖然係知名人士, 但有d高端人士鼠目吋光, 理得你死, 同大sir講話搞你就搞你, 大sir點敢唔做野?一於照寫report交比律政司, 律政司話告咪告囉

帶返個頭盔先, 在下認為高端人士離地傲慢自我, 唔係香港獨有, 美國希拉里就係表表者, 當然大陸都有類似問題, 呢d其實係人性黎, 如果求其一個人幾十年平步青雲, 習慣受萬人景仰, 手上有權掌握別人飯碗/生死, 時間耐左, 我地可能都會變成果種人, 權力令人腐化就係咁解
7. 真真薯片 2018-02-02 19:08:39
3樓是博士嗎?

香港地, 睇人x街最開心既人真係多到不得了, 想睇人x街, 係唔需要理由嫁…………

睇人x街最開心真係可以納入香港核心價值之一, 排名應該高過獅子山精神
9. 引刀一快 2018-02-03 04:06:15
真真薯片兄

我接觸達官貴人真係唔多,莫講香港,就算大陸嘅都好少好少,對我嚟講,湯先生就係達官貴人。

我相信你講嘅呢類盛氣凌人、趾高氣揚嘅“高端人士”,只係一部分,呢D咁樣嘅作風,如果喺香港普遍存在的話,仲得了?

我記得以前做街市仔嘅時候,招呼過一位名門之後,最初我以為係富豪嘅闊太,因為靚到不得了,後來至知係太子女,姓羅嘅,唔開名嘞,唔係唱大戲個羅家寶喔。當時街市有個變態大媽,日日要揾我師傅講幾句鹹濕新聞,舒緩情緒,佢一見到呢個靚千金,可能唔抵得人靚,特登攞部買餸車,一嘢kung埋人地隻腳度,力度唔輕,不過呢位千金只係頭輕轉望佢一眼,表情變化0.3秒內還原,繼續同我地講嘢,若無其事,我深感呢位千金,真係型過李寶盈!

另一個係唐唐嘅媽咪,對我地呢D街市仔街市佬街市伯好好,唔止新年派利是,我老竇喺魚檔買魚遇到佢,佢主動找埋我老竇舊魚數,慷慨親切。所以,我唔認同“高端人士”就會頤指氣使,人嘅處世行事態度受家教同經歷影響,同一件事情,對教養品格唔同嘅人嚟講,係唔同嘅經歷。


10. 真真薯片 2018-02-03 12:14:09
刀兄,

閣下舉既例子咁岩都係唔洗返工既名緩千金, 雖然都係高端人士, 但係佢地日常所行駛既權力就唔係咁大, 在下講既係有返工, 管緊唔知幾多人, 日日受下屬刷鞋, 每日都掌管其他人前途, 同時又係不死身, 唔需要為自己行為決定負責, 果種高端人士腐化得最快, 一般人就算做老闆, 管幾百員工, 但係要擔憂生意收入, 要憂生意好唔好, 有膽憂, 就算管好多人都冇咁易腐化, 港苦高官金鋼不死身, 又唔洗憂柴憂米, 唔洗向市民負責又不停比下面既人刷鞋, 想唔腐化都幾難
12. 阿發 2018-02-04 22:52:44
停車場…博士係咪有隱寓?叫律師幫手好快無問題。佢地最怕有錢人、律師。