地產博客
瀏覽人次:25842    回應:3
文亮語

房屋六招對樓市影響(3)口非心是的受惠者

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年7月1日

  昨晚在晚飯時偶然見到一大班物業代理在另外一個房間吃飯飲酒,當中亦有相熟的,於是問點解咁開心,林鄭推出房屋六招,招招攞命,他們仲可以開懷大飲大食,誰不知他們嫌林鄭出招唔夠辣,應該加重新樓空置稅,大約是樓價10%就差不多,5%實在是太少,而每一次賣新樓最少賣一半,現在只需要賣20%,地產商仍然可慢慢賣,不過總比他們唧牙膏式賣樓好得多,在以往,物業代理幾經辛苦才撈得一個客,誰不知地產商話要價高者得,害到他們得罪了不少客,現在限時限量賣樓,地產商就要求他們,換句話說,他們掌握了主動權,是不是飲得杯落。

   我當然明白,不過物業代理的老頂經常公開表示話新樓空置稅無效,反而會令到地產商只賣存貨,不賣樓花,使供應更少,樓價更高,我講完之後俾成班物業代理笑到面黃,他們話老頂當然咁講,這只不過向地產商交差,但心底?其實希望政府出招,新樓空置稅愈重愈好,政府替物業代理提供貨源,怎可能反對,老頂只不過口非心是,他們這樣說我明白點解自己唔可以做到一個成功生意人,因為我並不懂得口非心是或者口是心非。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 顏色筆 2018-07-01 09:34:48
我也覺得稅率太低,應該每季收5%,每次推樓最少要有樓盤的40%.
2. 十一哥 2018-07-01 09:54:14
以前就私人生意…有銀冇碇擺嘅搶到着火、肚餓就焗食貴包、大錢袋做勢所需就梗要養班爬仔、而家正苦自己整面包…等飽肚嘅先合規幫趁、萬9幾件貨正苦自己揸莊…十9幾廿億抽水成夢幻。

正苦頂爛市、肚餓敢死隊就唔洗往死裡鑽、有銀氏醒目就識抽脂、唔洗驚冧…合理就好 !

3. 真真薯片 2018-07-01 14:12:34
空置稅只係將地霸本來打算十年後賣既樓推前4年內賣,理論上只要老屍間公司十年後仲係度,拖長黎賣定依家賣晒佢,對老屍黎講係一樣,都係要經佢賣,拖長黎賣仲可以賣貴d,佣金高d,所以老屍係受傷了,仲未計果9幅地轉公屋累佢做少一萬單生意,所以老屍批判空置稅,係佢口講佢心,非常老實,佢唔爆粗已經十分比面