地產博客
瀏覽人次:25205    回應:6
文亮言

特朗普人窮思舊債

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年9月10日

  美國對中國實施不合理關稅已成定局,中國只能作出有限度反撃,老實說,這有多少出乎特朗普意料之外,而中國內需強勁,兼早已班資回朝,雖然是捱打,相信還可以捱一段時間,中國可以捱,但特朗普就很難捱,主要是他的年紀太大,老人參政就有這個毛病,必定要急功近利,因為時日無多,特朗普見一時三刻不能攻克中國,唯有退而求其次向盟友埋手,加拿大是其一,日本是其二,我相信安倍晉三絕對想不到特朗普在飛燕襲大阪,北海道地震之後暗示將會對日本開徵關稅,而安倍晉三又能夠做什麼,日本本土有幾個大到無倫的美軍基地,根本沒有討價還價的餘地,特朗普今次真的是打落水狗。

  特朗普話沒有忘記珍珠港,其實,偷襲珍珠港事少,日本不還錢才大鑊,在日本侵華期間,不少軍用原材料是由美國提供,嚴格來說,美日是商業盟友,所以美國才對日本疏於防範,在偷襲珍珠港之後,雙方處於交戰狀態,欠債當然不用還,所以,特朗普話沒有忘記珍珠港,人窮思舊債。

  今次美國人選特朗普與英國公投脫歐一樣,犯了一個致命決定,英國脫歐令到倫敦的世界金融中心地位不保,英國間接閉關自守,特朗普上台,首先講明美國優先,又大幅減稅,美國國民當然支持,不過,開派對是要錢,究竟錢從何來,唯有向入口商品埋手,首先搵中國開刀,但插不入,唯有再向加拿大,日本,歐盟等埋手,其實,特朗普亦知道,連小小的土耳其都硬撐,其他國家是沒有那麼容易就範,從特朗普人窮思舊債令我想起現在中國大陸好彩不是由國民黨政府執政,否則,特朗普就可以予取予攜,因為國民黨政府欠美國實在太多,根本不用向其他國家開徵關稅,其實特朗普不知道,在香港社團文化,做大佬是很辛苦,好睇唔好食,無錢千祈唔好做大佬。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 十郎 2018-09-10 09:01:25


      呢個係世紀大誤會 , 日本仔以為神不知 , 鬼不覺 , 偷襲成功。其實老美一早擺定個局裝佢 , 咁大陣象出動 , 美國既情報 , 日本仔未開船都已經知道。

      日本仔賴債專家 , 侵華戰爭 , 慰安婦d數都未找。


2. 引刀一快 2018-09-10 09:39:33
最終就係中日結盟。
3. 真真薯片 2018-09-10 09:57:01
刀兄,中日結盟真係有d敏水

不過歷史上黎講,中日台韓的確本為一家,毛筆漢字筷子長衫宮廷建築,呢個係不能否認既事實,日韓係從中國分裂出黎,有如英國分裂出美國,不過日本島太細,做唔起
4. 十一哥 2018-09-10 11:22:06
以前惡霸…打完會放自己友去慄番D受害者、打完鑊金…再講耶穌基督跟住派奶粉、英國佬放任葉錫恩鬧自己就係咁解(當時有樣學樣嘅下場多數好坎坷…忘記自己唔係鬼婆)咁就潜意識咁患咗斯德哥爾摩症嘞。

而家儍侵就急於求成…美佬又惡慣…發窮惡、明恰…使乜用長短棍咁假、食飽要睇數…就屈人整到咁低食…害佢碌爆咭、野蠻到全世界表面詐瞓…心醒哂、全世界剩番阿爺一個大客、個個表面同美帝虛與委蛇、背後就梗係同財主佬交易先至係人世。

5. 湯瑪斯 2018-09-10 11:31:25
日本偷襲珍珠港事件,是「美國對日本疏於防範」,還是「其實老美一早擺定個局裝佢」,歷來有不同的說法。我相信「美國對日本疏於防範」的判斷較為合理。因為「擺定個局裝佢」要令大量軍備及設施毀於一旦,而最重要的是犧牲數以千計的生命。以美國近代價值觀,這是任何一位美國總統或高級官員都不敢做的事。瘋人如特朗普,他近乎甚麼事也做得出,也不敢這樣做。
6. 十一哥 2018-09-10 13:15:30
老馮遇着盲毛、美帝老溤以為冇人敢掂佢、遇着盲毛㗎仔偷襲大隻佬…踢佢褲浪…以為可以Ko、梗係杯具收場啦!