地產博客
瀏覽人次:22921    回應:10
文亮言

長實的逢三退一

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2017年11月6日

  在上星期三晚,網上出了長實以402億出售中環中心,我不禁讚老趙犀利,不愧是物業市場的最佳男主角,而最佳男主角有兩位,一位姓趙,一位姓雷,合稱趙雷,今日老趙表演,很快就會輪到雷兄出場,大家拭目以待。

  當晚,我新聞還未睇完,就收到澳門朋友電話問我今次交易,買方是不是由我揸莊,如果是,他有興趣入番一層,如果不是,他就不會考慮,我直話直說,我不但不夠資格揸莊,連做塘邊鶴的資格也沒有,今次交易,雙方高手過招,我未夠班,趁機會學吓嘢,澳門朋友話我太謙,要我請食飯,我話榮幸之至。

  及後不少人問我,在樓市形勢大好,不少專家話樓市有升無跌gogogo之際,長實點解要賣走中環中心,與形勢作對,絕對是不智行為,我不敢回答,但我心裡知道,長實正在運用投資學問裡的最高招,逢三退一,在樓市最高峰,最瘋狂的時候,以高價賣走一些物業,這不但不是與時勢作對,其實是順勢而行,因為升市其實是出貨的好機會,而且,如果今日不以高價賣走一些物業,他日形勢有變,就有可能被迫以低價出售優質甚至是自用物業,這是包括進攻與防守的一著,一般人是要思考一下才可以領會得到。

  在樓市瘋狂的時候賣走一些物業,當樓市下跌,就有能力以非常合理價錢,吸納市場上最優質物業,只有不斷逢三退一,公司才可以發展,不過有人會話,長實不缺資金,毋必要賣樓,其實,那些人不是生意人,地產商視所擁有物業是貨物,而一般人應該視他們的自住單位為資產,貨物可賣,資產除非迫不得已或售價出乎意料的高,才可以考慮出售,所以,我認為長實今次賣中環中心,只不過是逢三退一而已。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 十一哥 2017-11-06 10:23:48
估下…下一件會唔會係華人行  ?  


2. 十一哥 2017-11-06 10:43:28
點解賣走中環中心  ?  全因…天生…業權分散  ! ! ! 






3. Johnny 2017-11-06 12:08:42
中環中心系最優質資產,如果長實真係想要逢三退一點會揀佢黎賣?
4. ks 2017-11-06 13:24:30
風水不好,出入口左穿右插,早期入駐的上市公司不是淸盤,就是破產。
5. 莊仔 2017-11-06 18:28:57
九月份中環中心三萬一呎都提不起興趣,現在湯生在太平山頂望下去都不知幾過隱。
6. 樓市好友 2017-11-06 19:04:43
博士,你的逢3退1嘅意思係係市好時賣走劣質物業。因為這樣好的市才可賣得好價錢。

長實現在係賣緊優質物業,會唔會太早呀,或應長期持有?
7. 十一哥 2017-11-06 20:38:23
同土發合作、業權先天就唔統一、x哥由開始就當貨咁…有善價就沽、點會諗長揸、長揸就一定要清一色、而家有人肯咁大碼一手接哂、飯應啦!唔係乜嘢逢三退一、華人行應該冇得傾嘞…癲價除外、生意梗想高沽低揸…x哥嘅timing拿捏…又捨得、學到D多都吃喝不盡啦!


8. ChiY 2017-11-06 20:46:55
相比以下幾幅靚地,中中的確差少少。尤其新海濱地不得了,可能長實而家入定彈藥,志在必得。



9. 真真薯片 2017-11-07 08:08:31
超人賣資產係眾地霸之中最積極, 幾年前超人狂賣大陸資產, 換入英國資產, 官報仲話別讓李+X跑掉, 然後大陸樓勁升, 英國脫歐後急跌, 超人碰到一鼻子灰, 但係仍然繼續賣產

超人賣產應該唔係生意咁簡單, 而係有政治原因, 佢同 ex阿爺行得太埋, 現任阿爺要捉人, 超人走得快好世界
10. 看穿心窩 2017-11-07 09:48:26
老李嘉成先生邊有這麼簡單丶今次決定多多少少都是知道後市無得再升才放售丶亦肯定反映將來D樓及寫字樓唔會好似火🔥箭敢樣上升!嗱!準備上車D人丶就是睇今次長實交易做啟示!