地產博客
瀏覽人次:60518    回應:34
文亮言

忖測與謹言

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2014年11月1日

  我在小學六年班的時候要參加一個全澳門辯論比賽,其實我唔想去,因為我自小受訓,就算贏都只是勝之不武,輸就大件事,一定會俾傅佬榕三奶及我阿嫲罵死,但唔去又唔得,學校指定,校令又難違。辯論題目叫「謹言」,一齊參賽的學生大多數是初中生,他們大多數用楊修之死來解說謹言之重要性,其實,他們當中,唔知道有幾多個讀過三國,讀飲冰室文集,荷塘月色等散文就多,辯論比賽內容,大多數由老師撰寫,大家唔好奇怪,當時亦習以為常。就算現在,丹哥同我講,康哥與林鄭等對話的內容,都是出自他的手筆,康哥只不過是即場演繹,即使是如此,丹哥嫌康哥演繹得不太理想,手部動作太多,使人覺得他信心不足,用手勢搭夠,我對丹哥說,不能夠雙題並論,你已老薑,康哥是子薑,老薑當然比子薑辣,康哥表現其實唔錯。
 
  當時我收到題目,又知道差不多全部參賽者都會用楊修之死之雞肋來演繹。於是我問兩位老薑,即是傅佬榕三奶同我阿嫲,而我阿嫲一定會讓三奶講。她們聽到之後,隔了一陣子,三奶才慢慢對我說,她說今次所講的叫我用心記著,會一生受用無窮,三奶說得那麼凝重,我一定用心聽。三奶當時話,打工仔,當然是要忖測老闆心意,不過,就算忖測到都唔好預先說出來,因為全世界的老闆都是很小氣,就算未做老闆前非常大方,做咗老闆之後都很小氣,如果真的是想說,就與老闆唱對台。我當時唯唯喏喏,根本唔知道三奶在說什麼。後來,我當然知道,本來我唔想寫出來,不過,三奶傳給我,我有義務傳給大家,領略到的人有福了。及後,我參加比賽,一樣用楊修之死,不過用忖測代替雞肋,我說,既然楊修已經忖測到曹操心意,應該叫將士準備戰鬥,因為曹操連雞肋都要食,即是要贏到盡,所以,劇戰難免,曹操知道後,一定會話楊修唔夠工夫,雞肋代表食之無味,棄之可惜,於是宣布退兵,楊修唔會殺頭,辯論比賽結果,我唔記得。
 
  有記者叫我發表關於田少被免職的事,是否衰多口,我說,無謂強人之所難,田少可能從某些渠道消息忖測CY有可能被撤,故此預先張揚,一來做成米已成炊,二來在其他人來看,他真的是睇通睇透。其實,真的壞了大事,就算中央有意撤CY,田少講咗之後都唔會撤,詳情就如曹操食雞肋一樣。現在中央力保CY,四少被撤,可以說是大局已定。如果CY妥善處理佔中,連任都有可能。
 
  老實說,CY上任之後,其實已經做得唔錯,雖然推出BSD與及DSD壓樓價,但他亦只不過沿用DT遺留下來房屋政策,及後,CY又及時醒覺樓價飆升原來是土地供應不足所致,於是,吩咐陳茂波急急忙忙取消勾地政策,以招標替代,最近,又宣布以仲裁方法解決與地產商在補地價上之分歧,在公屋方面,對濫用公屋的人亦絕不留手,房屋問題可以說在解決中,我不明白點解CY評分越評越低,或者那些評級機構忖測民意,降低CY的評分,他們的報告評價就越高,負責寫報告的教授學術地位就越高,又或者,是我多疑。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 人人 2014-11-01 09:06:51
有$人諗嘢唔同D,
不像其他少少少身家的人狂鬧什麼稅收,不知遊戲玩法不斷改變

當大部份人鬧Cy,話cy小氣,
博士贊成老闆小氣!

Cy又仇富又小氣,博士仍撐Cy!
博士好嘢! 有氣魄!

最後,
愛保皇,撐Cy,愛窮人

2. 人人 2014-11-01 09:12:23
地價低,樓價高,地產商得益!

3. 亮劍 2014-11-01 10:59:52

我亮劍於 2013-10-24是咁寫的:

 

好多時事情發展,都會有情理之中、意料之外!

例如SSD本是阻撓萬惡嘅炒家入市,點知因為美國係咁QE,按息持續低企,你攪到嗰啲炒家焗長揸,原來迫人執深啲,仲益咗佢哋!

又例如BSD原本係阻撓大把銭嘅大陸客入市搶貴曬啲貨,但最近筲箕灣「遇刀」收樓,俾大家見到發展商點食盡溢價唔益人嘅一面,兩年幾前嘅CCL100啦,比對現在係120,即升咗兩成啦!但手持「遇刀」嘅小業主,呢次打和要偷笑、要還神呀!喺大陸客來講,你CY呢個 BSB,來得正合時,否則他們就會接曬嗰啲什麼「地庫海灣」「癲曬」「屙屎癲」⋯⋯嘅火棒!現在呢啲盤「定價」變得合理,SD又有得打折,隨時送埋乜乜物物,BSD之前那些大陸客係水魚,現在係上賓,係兩碼子的事情!於國家層面來看,你呢個CY「好事多為」,保障國人免於被港商欺負,功在國家。

最後 DSD 本來想阻撓投資客入多間,但係人都知,美國收硬水,現在只是睇係後年、大後年或大大後年發生啫!又唔係無瓦遮頭,買樓收租只是求利,犯不着去火中取栗,儲定人仔等待2017年出現跌市嗰陣才入囉!

 

呢個 CY 政府「愛民如子」,由其是對有$人咁照顧、咁關照,等我「上書」習总俾個「讚」佢哋先!

4. 亮劍 2014-11-01 11:03:16

林一鳴 8 月咁講

 

筆者去年底作出2014年香港樓價破頂的預測,終於發生了,而且還是連環破頂﹗首先是差餉物業估價署,公佈在六月份住宅樓價指數為249.8,較五月的247.2了百分之一,創該署有紀錄以來新高紀錄;然後上星期五的中原城市領先指數CCL,最新報124點,升穿了2013317123.66點高位,創下了歷史新高。

相信很多人看見這個數字,特別是還未上車的人,一定會破口大罵,粗話連飛;但你又不可以不承認,這是放在眼前千真萬確的事實,無論你的心情如何低落,在政府總部抗議N次,都不能把這個事實改變。

買不起樓的人,將會更加買不起樓,特別在今次的升浪中,細價樓的升幅,是遠遠拋離大價樓。

筆者深感明白,很多人都不希望樓價上升,所以當我每次作出樓價上升的預測,都會被人在網上罵過狗血淋頭;罵我自己有樓就吹樓價會升,罵我偏幫地產霸權;而「專家」們唱淡香港樓市下跌,最多跌幅可達三至五成,就很容易得到掌聲。

過去淡友看跌樓市的原因很多,最常見的是「樓價是平均收入的很多倍」,「普通人不吃不喝十幾年都不夠錢給首期」等;但其實這些分析犯了最基本的錯誤。

正確的分析,是計算需求的時候,只應計算市場上的參與者,即是正在進行或將會買賣樓宇的人,而不應包括不會參與買賣的塘邊鶴;因為他們的聲音雖然最大,但他們的想法,是不會影響市場價格的。

所以「樓價是平均收入的很多倍」是沒有意義的,應該只看高收入家庭的購買能力,把低收入的人從分析計算中拿走。

全香港約有一百多萬私入物業的業主,所以分析應看最高收入一百多萬個家庭的購買能力,你將會得到完全不同的結論。

這就像畢加索的名畫十分昂貴,但只要有極少數的千億富豪覺得便宜,價格就可以愈炒愈高。我們要分析畢加索名畫的價錢,也不會向哪些普羅大眾的打工仔,問他們是否願意付數億買一幅名畫吧!

國內的樓市調控經驗,很值得香港政府的高官參考。國內政府推出辣招之後,剛開始時樓價橫行,但兩年後就上升,導致2013年北京上海深圳廣州等大城市,樓價漲幅高達20%以上。

政府用辣招壓低需求,但這些需求並沒有消失,而只是像一個被壓逼著的皮球,會導致將來爆發的時候,力量變得更加強烈。

很多人做分析的時候,都會把「應該怎樣才是最好」變成分析的結果,是一個很容易犯的錯誤。

筆者非常認同,如果整體樓價可以調低,對香港很多方面都是好事,人們生活會更愉快,社會怨氣減低,家庭不用把大部份人收入用來供樓,內需消費可以提升,再推動各行各業。

但我們做分析時必須明白,經濟市場只會向供求平衡點的方向走,而不是向我們的夢想去走。

現在香港樓價破頂,一定不是大眾人最想見到的,但卻是供求下的結果。

你不喜歡的話,樓價都不會因為你的憤怒而下跌。

 

林一鳴博士

5. 亮劍 2014-11-01 11:46:32

以下文章係本人於一年前發表嘅,現在大部份觀點已成立--------

 

你政府死撐話3D成功,咁嘅言論或者呃下一啲無知婦孺就得!

我亦讀過數年所謂經濟,假假哋都知道乜嘢係無形之手,但唔知點解,政府班高官竟然唔知呢樣嘢!

我將成件事簡單化,廢事你班友唔明。

1〉現在每年有幾萬個新增住屋需求,唔買都要租,咁你政府話啲樓價高到痴忍缐,走去冰封佢,但唔通就可解決倒問題啦嗎?呢個仲唔係掩耳盜鈴?

2〉而你們又有否想過,就算你哋今日將所有辣椒取消,啲樓價貴成咁,連白痴都知買唔過,或買唔起!咁乜水去買呢?就算真的有乜水,點解你政府唔俾呢班人去跌錢益下街坊?

3〉你政府將樓市冰封,咁嗰啲地產商就坐喺度唔做嘢唔還拖,俾你哋拳打腳踢?佢哋唔識凍結農地補地價申請,拖慢建築進度,將預售樓花期壓縮嗎?

4〉你班友有無計過你哋有幾多土地彈藥喺手?你哋無做唔緊要,大把人同你們做咗啦,否則明顯嗰個巿跌硬,點解那些發展商仲去投地呢?

5〉現在啲息低成咁,那些萬惡嘅炒家同收租佬,會否俾你們震倒倉?現在係有錢嗰班越玩越多錢,而越窮嗰班就越玩越少銀用,你哋知無?

6〉你哋想幫那班人,佔總體人口有幾多?係佢哋多定是小業主呢邊多先!

7〉喺現在咁高水位,理論上嗰啲發展商,喺咪應該挖埋啲倉底貨出來賣,以求鎖定利潤先?但點解你班友走去反其道而行,阻撓人哋救火?

8〉你班褲袋經濟學家,究竟知唔知香港有成弍拾多萬伙住宅,係供緊一厘息上下呢?佢哋納息就千多,租就要皮幾,借問聲點賣樓為你們助拳?

 

CY話打房辣椒不能切,否則樓巿會再癲過,銀行嘅風險會增加-------

那麼嗰班揸住幾層樓嘅「小業主」,你CY即係話到明俾大家知,你哋嗰幾層樓,若非我出蕉,係唔止呢個價喎!

仲有你們走去賣樓嘅話,我擔保你好難再以相約條件買翻間,而且政府會煮重你班友米,叫你交埋那些乜啲物啲!!

咁俾著你真的有幾間爛鬼樓喺手,你仲走去走貨,係咪跌親個頭??

業主唔出售手上物業,咁樓市又點大跌??

 

你交緊貴租嘅咪唔好買囉,橫掂收租佬唔愁無人同佢租,就大家齊齊等啦!

6. 麗娜 2014-11-01 12:13:54
我最近的口頭禪就是:真係話你on9又驚你傷心

回1樓人人:香港就是給你們這些上腦腦殘的人害死的。看文章都看不明,話你on9又驚你傷心,邊個可以幫到你?

博士指的老闆是中央!!cy幾時係老細?你都on9
7. 引刀一快 2014-11-01 12:18:15
亮劍兄

你始終回避大陸經濟下滑呢個因素,往後會有3-4年不景氣。
8. 某長期讀者 2014-11-01 12:23:05
承博士貴言,曹操雖然殺了老早識破他將會退兵的楊修,但還是在漢中被劉備打得損兵折將,又被魏延射中人中掉了門牙兩顆,最後放棄了漢中全郡而回。希望田少因多嘴被貶,令CY最終還是下台那就無得頂了
9. 引刀一快 2014-11-01 12:28:51
亮劍兄 

這就像畢加索的名畫十分昂貴,但只要有極少數的千億富豪覺得便宜,價格就可以愈炒愈高。我們要分析畢加索名畫的價錢,也不會向哪些普羅大眾的打工仔,問他們是否願意付數億買一幅名畫吧!”

畢加索嘅畫係脫離咗大衆嘅生活需要,連打飛機嘅作用都冇,攞嚟比喻樓市略欠恰當。
10. G客 2014-11-01 12:32:11
田少都係大老板,我估拒唔會犯依d錯掛?衰沖動更加唔係呢d年紀呢d level犯既錯,可能我多心,我估無貢簡單
11. to 4/f 2014-11-01 14:54:24
作為博士諗野都可以on9...
都係嗰句,樓係必須問,無業廢青,垃圾佬,乞衣,全部部都係要住既,甘點可以祇係攞最有錢買嗰班做數據呢?
唔買可以租?住公屋?冇問題!夠唔夠公屋?租金係咪合理?
如果呢d前切未解決唔該去解決番樓價唔係一般人可以負擔倒呢個核心問題.


12. to 4/f 2014-11-01 14:54:41
作為博士諗野都可以on9...
都係嗰句,樓係必須品,無業廢青,垃圾佬,乞衣,全部部都係要住既,甘點可以祇係攞最有錢買嗰班做數據呢?
唔買可以租?住公屋?冇問題!夠唔夠公屋?租金係咪合理?
如果呢d前切未解決唔該去解決番樓價唔係一般人可以負擔倒呢個核心問題.


13. (*@ο@*) 2014-11-01 16:18:58
12. 答案好简單,自己知,吾知=無知!
14. 睇得通 2014-11-01 19:36:59

有記者叫我發表關於田少被免職的事,是否衰多口,???

兩軍對壘,不可分心, 行政長官 ,並不是每一個人可以得到任命, 中央政府 不會隨便任命一個人做 行政長官 ,如果說換就換,以後 中央政府 就更加難管治香港了.......

其實 田大少 輕言, 是他的政治智慧/政治腦袋/還沒有完全發育成熟......

15. 法子 2014-11-01 20:06:25
法子《學習自己幫助自己》

2014年11月01日

沈祖堯校長講得非常好,和上一代比,現在年輕人常問「社會給什麼自己?」,但就不問:「自己畀過什麼給社會?」

他們還有資訊犧牲別人去爭取自己自以為是的真理嗎?

---------------------

【on.cc 東網專訊】中文大學校長沈祖堯出席一個大學活動致辭時表示,最近社會發生很多事,出現很多不滿及紛爭,當中包括多個原因,包括年青人不滿貧富懸殊嚴重、難以置業、政府沒有幫助他們及各項民生問題等。沈祖堯認為年青人應多思考,如何在走進社會後,要學習自己幫助自己,甚或用自己的努力幫助他人,而非只要求別人的幫助。
16. 法子 2014-11-01 20:20:58
to 4樓,

great minds think alike!

-------------------------

法子《入息中位數這說法》

2014年04月25日

這是我反駁過很多次的錯誤說法「樓價升幅已經高過人工中位數的升幅,所以樓市有泡沫」。

樓市不能只看「新增的財富」(打工收入)去判斷負擔能力。

香港只有120萬私樓,即係最多只看香港頭17%富有的人的負擔能力,實際上只應看頭12%富有的人,因為有人持有多於1間屋,香港頭12%富有的人,大多都不是靠「打工收入」來買樓,是用「已累積的財富」。

工資中位數是「全港勞動人口工資收入的中位數」。跟社會上頭12%富有的人的購買力有關係嗎?

除非,政府把12%這比例增加到50%,即係起多百幾萬個私樓單位,否則大眾打工仔就會爭輸畀社會上頭12%富有的人。

所以「樓價升幅已經高過人工中位數的升幅,所以樓市有泡沫」這說法是不合邏輯的。

備註:
2011年全港:
持兩個物業有29.5萬人
持5個單位以上有36,749人
持10個單位有6102人
持100個物業有39人

17. 法子 2014-11-01 20:25:50
林博士討論緊的是「樓價會唔會升?」這問題。

其他人講緊的是「樓價應唔應該升?因為很多人買唔起樓」。

我的看法是,樓價唔應該升,因為有很多人負擔唔起,但樓價會升。
18. 睇得通 2014-11-01 20:36:53
香港新聞網4月6日電 香港明報報導,香港貧富懸殊,不少家庭無力買樓自住,政府最新數字顯示,截至去年3月底,全港共有154.8萬人擁有一個單位,僅較2010年輕微上升0.5%,不過同期持有5個或以上單位的人則增加逾2000人,至逾4.2萬人,升幅達5%,反映富有階層更積極地買樓投資。理大建築及房地產學系教授許智文認為,香港有錢人較看重物業,較多選擇購入物業為資產增值。

  財經事務及庫務局回覆立法會議員質詢的文件披露,稅務局以2012年3月31日計算,香港共有201萬人以個人名義持有物業,當中包括和別人聯合持有。154.8萬人只持有一個物業,較2010年同期微升0.5%;持有兩個物業的則有29.5萬人,上升0.3%。同期比較,持有5個及持有6至10個物業的人數都大升逾5%,分別有1.6萬人及2萬。

  持5伙或以上 增逾2000人

  此外,有6102人持有超過10個物業,當中有39人更持有超過100個物業,較前兩年增加了兩人。文件顯示,持有5個或以上單位的的人,由2010年的40,725人增加逾2165人至逾42,890人,升幅達5%。

  學者﹕物業財富集中小撮人

  理大建築及房地產學系教授許智文表示,香港的物業和財富一樣,都是集中在一班人手中,而且投資移民政策一度容許物業投資,也令一些人購入不少物業以移民香港。他說,香港人比較看重物業,所以有錢人較多選擇購入物業為資產增值。

  涉額印宗數激增

  另外,政府在2010年11月開徵額外印花稅,購入物業後兩年內出售須繳付額外印花稅,文件顯示,2012/13財政年度(截至今年2月28日)涉及的額外印花稅宗數為1958,比2011/12財政年度的225宗大幅增加,涉及稅款則為3.476億元,平均每宗稅項約17.7萬元。許智文估計,很多涉及額外印花稅的交易應是在購入物業一年之後才賣出,所以涉及稅款不多......

19. to 17/f 2014-11-01 21:54:16
而家社會需要討論係點樣可以另到樓價跌!同點另到社會每個階層配合

因為動亂已經開始,再升真係想像唔到社會會變成點
20. 住在柴灣的地產界巨人 2014-11-01 21:57:49
21. 源源送到 2014-11-01 22:43:25
而家社會需要討論係點樣可以另到樓價跌!同點另到社會每個階層配合 ???????????
因為動亂已經開始,再升真係想像唔到社會會變成點????????
在香港有很多人想樓價跌!!!但是美國佬又唔想樓價跌,大量美元佔領中環銀行體系,香港資產與貨幣供應不配合,香港冇膽匪類又唔夠膽量反美示威,袛識<佔中>神秘物資源源送到..........
22. to 19樓 2014-11-01 23:25:39
你一定係一個失敗者,有能力的會靠自己努力向上,唔會希望人地PK。
而假動亂開始左?憑一班失敗者?哈哈!

23. 倫 2014-11-02 01:31:32
對中產來講,供樓吾係問題、比首期先係問題、其實只要計好數,加上向家人借貸,應該吾會買吾到樓,認識有些青年,想有樓,有計劃但無實行,原因是佢地一年去幾次旅行,又要追潮流,吾知佢地想點,我會同佢地講,你要付出先有機會有收獲,一年去少二次旅行,用餘錢去投資,滾滾下加上家人幫助便可能辦到。可能其他人同你講投資追吾上樓價升值,可能是正確的,下一秒鐘發生什麼事大家吾會知道,但要明白機會只會留比有準備的人,你乜都無,樓價跌三成都無用
24. 珍惜香港 2014-11-02 04:08:11
珍惜香港

今次佔領行動,泛民喺大輸家,建制喺大贏家。所以我唔同意睇得通兄話田少喺政治冇腦,佢呢劑嘢,至少攞到唔少從泛民處流失咗嘅票源啦!班黃虫好似完全唔記得哂佢喺反黃咁,仲對佢拍手歡呼添,呢個世界,真喺現實!响另一方面,阿爺面前,佢只喺輸咗一官半職啫,人地都仲強調緊佢喺愛國愛港架!林行止更睇好佢有條件做下屆特首候選人喎,咁,又誇張咗啲。

嗱!呢啲先至喺真正嘅抽水嘛!所以果次引刀兄話周融抽水,我就真喺大惑不解。不過,都喺果句,抽水唔一定喺壞嘅,呢次喺田少嘅本事,WHY NOT?睇下,佢又上講清講楚啦!



博士話庸粱上任之後,已經做得唔錯,呢點我不敢苟同。佢果一大堆消極施政就唔在講,連最基本嘅外交都搞到一鑊粥咁。有事,就縮哂入去個龜殼度,冇事,就走出嚟亂 UP 嘢,丟哂阿爺假,唔怪得連老懵董一把年紀,都仲要臨危受命,出嚟搞番個多手準備啦!

所謂,CY 者,食之無肉,棄之有味;保不能勝,炒恐人笑。田少撤職,楊修之死也!
25. 引刀一快 2014-11-02 04:43:54
To  珍惜香港兄

珍港兄,記住一個“守恒”,唔係動量守恆、物質守恆,而係“水守恒”
有人抽水就有人蝕水,呢個係宇宙定律,你以爲紂螎抽嘅淨係佔中水泛民水?其實佢主要抽緊警察同大家嘅水。如果抽水做到嘢,冇所謂,依傢係有D人以爲佢做到嘢之嘛,懵咗大家而實質作用欠奉!

紂螎抽嘅係唔應該抽水嘅對象,所以我反佢。
佢搞通報就唔止係抽細路水,直頭係踩住班細路嘅頭殼上位,呢個做法太過份。

26. Passerby 2014-11-02 10:59:39
Survey results can be "strategically analysed" to produce the "desired" result
27. 倫 2014-11-02 10:59:41
十分讃同博士、其實cy上場做得吾錯、細心望望人們對佢不滿的意見、其實很多都吾關佢事、首先高樓價、主因是美國QE,也有上任政府的錯誤、發展東北又因犯民受阻、舊區重建又因補償問題一直沒有成事、另外政策問題、又係因為拉布和不合作、什麼都通過吾到、至於政策方向錯誤的問題、吾試下做點知得吾得?所以應該想下、搞到現在這個情況、有份投票選議員的人是否應該有些責任
28. to 22/f2 2014-11-02 12:53:07
失敗者?哈哈哈

香港再動亂落去你一世注定俾你口中既失敗者所統治
29. 路過 2014-11-02 14:45:28

引刀的“守恒”大錯特錯。我在這兒抽博士水,抽【珍惜香港】水,不見得他們有蝕水。可惜我冇水,冇法俾大家抽。哈哈哈。

30. 珍惜香港 2014-11-02 16:24:00
珍惜香港TO:25/F 引刀一快

引刀兄,我真喺對周融呢個人,冇乜感覺,所以我都只喺話大惑不解,再拗落去嘅話,分分鐘俾人以為我喺佢 FANS 架!响兩個幾月前轟炸魔人果次都講得好清楚,冇人話撐佢,只喺反對佔中啫!我話佢呢個位唔易做,喺因為港人普遍抗拒果種揮五星旗之類嘅 HARD SELL 手法,而反黃嘅活動,難免會引嚟愛字派撐場,要平衡親中人士對反佔中民意表達嘅負面影響,捕捉天時、地利、人和,幾時出手、點樣出手、點樣化解班黃虫加埋一眾傳媒染紅抹黑反佔中運動等等,都喺好考功夫嘅。

再者,要講邊個踩住班細路嘅頭殼上位,你唔鬧泛民?唔鬧佔中三恥?唔鬧陳前教主?走去鬧周融?喺邊個挑哂班無知學生出嚟做砲灰,自己就縮番入去個龜殼度?冇事,就話喺人地自發嘅,唔關佢地事喎;有事,就嗱嗱林伸番個頭出嚟扮哂大佬,指指點點。呢啲先至喺抽水之中,最賤格果隻;到最後要拉要鎖,咪又喺唔關佢地事!呢頭話自首,果頭就番去教書搵食啦,話哂都喺佔中嘅始作俑者嘛,乜唔喺辭咗份工,日日去陪班黃虫瞓街咩?叫班泛民總辭?嘩!仲得掂?咁嘅時勢,分分鐘出咗嚟,入唔番去,到時就真喺淪落到要日日瞓街啦,梗喺睬你有味!呢個世界,好現實嘅!

我由 DAY ONE 開始,就已經全面否定呢個佔領運動;錯就喺錯,講乜都喺假。一切萬物,皆有根源,一切罪孽,皆有禍首;要怪嘅,就怪班始作俑者;冇因,何來有果?冇違法佔中,又何來反佔中?依家旺角行人專用區,人流疏落,啲街頭表演,已經絕哂跡,真喺好唏噓!彌敦道變成咗一個非法黃虫佔用區,好多過路人,就算本身唔喺咁支持佔旺,都因為貪方便,又或者好奇,走哂出去馬路度。每次出到旺角,唔理條行人路迫唔迫,我都堅持唔會走出馬路;既然自己反對違法,點解仲要行出去,成為踐踏法治嘅一份子?

順帶响度呼籲一下,大家請身體力行,堅守法治精神,千祈唔好人為我為,隨便踐踏法治!
31. To 28 2014-11-02 16:40:59

革命是要犧牲的,年青人請勇往直前,自928催淚氣事件後,國家已落實每年930日為烈士紀念日,我們會懷念你們的。

32. 引刀一快 2014-11-02 17:34:42
To 珍惜香港兄

我都一直表明反對佔中,理據好簡單,就係要求嘅嘢不切實際同埋根本就唔會有效果,民主進程一定要同大陸配合協調,應該爭取而唔係爭鬥。至于是否有外力加入,反而係次一級問題。
泛民做嘅係赤裸裸嘅利用,唔係抽水,而利用可以係互相嘅,抽水就係單向。
我駛咩閙泛民唧?呢度有人幫泛民拉客去簽名咩?如果有,大把人出聲閙喇,唔輪到我。喺國家嘅長遠策略裏面,俾佢地太吃重係唔得,完全冇咗佢地呢,亦係唔得。
我只不過係填補一下,警方同市民齊齊俾人抽水呢方面理據空白啫。
珍港兄,呢個世界,敵人幾時都有,但係更要提防嘅係身邊有隱含動機嘅人。
做人病倒好正常,我地冇可能要求世界冇病痛,但係食假補品食壞自己,咁就好窩囊,因爲一直相信緊寄望緊呢樣嘢,一直俾錢買,而且,食到虧咗,分分鐘仲未察覺到佢嘅危害!
引刀係有多少脾氣嘅人,唔係點會咁有興致喺度日日陪大家玩呢。
33. 引刀一快 2014-11-02 17:40:16
To 29樓

你抽完水,自己跌咗幾罐鞋油唔知呢。
34. 我猜 2014-11-04 15:16:13
我一早就估到博士其實是喜歡那一男子的啦,只是追隨者太笨估錯曬,老實說就憑這文,博士幾年後就可以領取紫荊勳章,你地又信唔信?