地產博客
瀏覽人次:52495    回應:93
蔡志忠
2014年11月26日

政治訴求 源自經濟原因

 

蔡志忠

亞洲地產創辦人
香港專業地產顧問商會會長
香港東區工商業聯會首席會長

  隨著執達主任執行禁制令,結束佔領行動露出曙光,一場震撼世人的世紀運動似乎已到了尾聲。然而發人深省的是,年輕人為何忽然間激情四射,風雨過後能否見到彩虹?

  這場運動持續了這麼久,讓大部份的香港人感到意外,相信也使執政當權者始料不及。無論「真普選」的步伐能否加快,不管營商環境有否受損,大家都應該冷靜下來,認真思考香港的前途。今天勤勞的中年人大聲地說:「香港是我們用努力的汗水創造而成!」然而充滿理想的年輕人激昂地回答:「我們才是香港未來的主人翁!」

  是的,年輕人是香港的未來,可是他們不應該變成反對派,香港的反對派已經是凡是派,職責是癱瘓政府運作,迫使特首下台和改朝換代,反對派議員是一種工作,性質跟年輕學生不可混為一談。年輕人應以理性、和平的態度表達他們的訴求,而政府也應細心聆聽他們的聲音,無論在政治和經濟方面,都必須作出適當的讓步和改變。

  其實,所謂的政治訴求或「真普選」等,大部份源自經濟原因,聰明的反對派領袖和議員們,將經濟訴求演變成政治訴求,煽動香港人出來抗爭,冀施政傾斜於基層,藉此改善基層市民的生活水平,這樣的呼籲自然容易產生共鳴。世界在改變,以前的年輕人,不會因為貧窮而走向街頭,他們反而會更加努力打拼去改變自己的命運,今天他們成為成功的中年人,過程來之不易。而現今的部份年輕人,似乎不肯重蹈前人的道路,認為前人的付出是不可能,甚至是愚蠢的。

回應訴求 屢推樓市辣招


  就以上車買樓為例,在大部份年輕人心目中,買樓簡直是難以置信的事。他們不知道前輩們買樓比現在更困難,當年的年輕人沒有父母幫忙付首期,光是儲蓄買樓首期要花三、五、七年不等,這是現今年輕人不肯認同也不肯去做的。在他們心目中,上不了車是因為地產霸權的關係,是因為投資者將樓價炒高所致,因此要改變房屋政策,趕走炒家,樓市就可以下跌,上車買樓才有希望。

  特首梁振英上任以來,積極回應基層市民的居住訴求,一方面屢推世紀絕招打壓樓市,既成功杜絕樓市炒家,也拒絕海外買家進場。另一方面當局又努力闢地填海,大量增加房屋供應,只是覓地過程中受到某些阻力,並非不體恤市民居住需求。

  相反,特首和財金高官過於緊張市民的置業所需,常常發表樓價過高、樓市出現泡沫的言論,使部份未上車或賣了樓等下跌再回購的市民選擇等待,結果是等了幾年樓價不跌反升,使他們產生憤怒情緒。據聞這次佔領行動的人群裡面,有不少是不滿房屋政策及樓價過高的市民。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 狂 2014-11-26 11:31:03
智經研究中心昨發表報告,指本港工作人口收入未能追上樓價升幅,以一對工作約10年(25至34歲)的夫婦,購買一個40平方米(約430平方呎)以下「上車盤」為例,儲首期所需時間,由1991年的8.8年上升至2014年14.4年,反映樓價已經脫離市民的實際負擔能力。 
記者:林俊謙 

[img]http://static.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20141126/large/26la9p1.jpg[/img] 
研究報告指現時樓價已脫離市民實際負擔能力。黃耀興攝 

智經研究中心透過分析政府統計處提供的人口普查數據等資料,以及五輪青年焦點小組會議後發表報告,指出本港工作人口收入未能追上樓價升幅,以一對工作約10年(25至34歲)的夫婦,要購買一個40平方米以下單位為例,儲蓄置業所需首期,由1991年的8.8年增至2014年的14.4年,14年的每月供款,佔夫婦每月收入超過四成,說明樓價已脫離市民實際負擔能力。 
華人置業主席兼行政總裁、智經副主席劉鳴煒認為,數據反映香港從未出現過大學生畢業後,可以短期內儲夠首期置業,又以前述年輕夫婦置業例子,反映儲蓄置業首期所需時間,由1991年至今年已升近一倍,「我哋仲要係假設呢兩夫婦係唔食、唔玩、唔旅行,乜都唔做只係儲錢,都要儲成14.4年,可以想像現時置業係幾咁困難」。 

建議推動青年宿舍計劃 
智經建議政府除增加房屋供應外,亦應推動更多青年宿舍計劃,以比市價便宜的租金租住宿舍予在職青年,讓他們能早日累積足夠資金,作日後「上車」置業之用。為加強青年宿舍單位流動性,智經建議為青年宿舍訂立最長租住期,以5年為限。 
此外,報告發現學歷仍是向上流動的重要資本,2011年「曾接受專上教育」而賺取高收入比例(40%)遠高於「未曾接受專上教育」的人士(7%);「學位及以上」學歷而賺取高收入比例(48%)亦多於「專上非學位」人士(21%)。 

[img]http://static.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20141126/large/a1101a.gif[/img] 

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20141126/18948413
2. 引刀一快 2014-11-26 11:31:43
當年的年輕人沒有父母幫忙付首期,光是儲蓄買樓首期要花三、五、七年不等,這是現今年輕人不肯認同也不肯去做的。”

依傢嘅首期係咪五年儲得到呢?大部份年輕人都唔得,睇様十年就差唔多,如果樓價繼續升,咁就要零首期先買到屋。
3. 引刀一快 2014-11-26 11:33:45
一樓所貼甚是!
4. 上車難 2014-11-26 13:05:46

5或7年儲首期,點得呀,仲要死慳死抵至儲到,咁即係搵來講,最好畢業即有能力買私樓住就差不多!

否則出去佔中控訴人之常情!

5. 改變制度 2014-11-26 13:08:29

就下年輕人,改下制度啦,佢地係香港嘅未來.

[無論「真普選」的步伐能否加快,不管營商環境有否受損,大家都應該冷靜下來,認真思考香港的前途。今天勤勞的中年人大聲地說:「香港是我們用努力的汗水創造而成!」然而充滿理想的年輕人激昂地回答:「我們才是香港未來的主人翁!」]

6. 上車易 2014-11-26 13:16:12
今天年輕人有父母俾首期,好像我一樣.買樓唔係好難,利息低上車易,大家計計數,月供7-8千都買到樓,唔算難.
7. 路過70後 2014-11-26 13:26:49
為什麼大埔臨海地地每呎二千幾價。發展商要賣二萬幾。莫非所有人天生都要為那幾大家族打工!沒有前路,便會反抗,人之常情。
8. 上車難 2014-11-26 14:07:37
支持7樓,唔反抗當我地基層係傻仔.
9. to 8樓 2014-11-26 14:26:41
基層唔係傻仔?哈通上流人先係?睇你講野就知你係傻仔一名!
10. To 1 2014-11-26 15:18:59
哩個研究中心最好研究一下如何提高新一代人做野的耐性, 因為遲啲當學棍印學位印到碩士才是最低要求, 人均壽命去到百二歲時, 佢地會更加不知所措, 更加進退失據。
11. 公屋富戶倍增少被踢走 2014-11-26 15:45:44
12. 上車難 2014-11-26 16:12:43
香港咁樣分化,難道你們業主冇責任?安居樂業係每個香港人嘅權利,你地講嘢公道啲!
13. To 12 2014-11-26 16:15:48
申請公屋是每個香港人嘅權利, 富戶是你的阻力。
14. Barracuda 2014-11-26 16:34:44
安居樂業是權利,但不是置業。若樓價過高,價格自然會下調。因發展商是商人,以成功出售物業為目的。若價格高仍可賣出,即仍是市場可接受價格。若然賣兩萬仍有市場,自然按市場價格賣。若果嫌價格過高,不買就是了。若嫌價格高仍想買,只能比其他買家更具財政實力,没有其他方法了。
15. 亮劍 2014-11-26 17:30:01
免費早餐 - 曾國平
租金與工資的殘酷現實



猶記得佔領行動初期,有金融專家預言樓價會跌三成。是人的天性,悲觀的預言總有市場,是對是錯卻轉眼忘得一乾二淨。「狼來了」的故事講完又講,總覺得故事的數字來源有點神秘:預言升跌幾成又幾億,言之鑿鑿,但到底這些數字是如何算出來的?
與其估估下,不如面對現實,從統計數字了解香港的現況。買樓愈來愈有挑戰性是人所共知,租樓的情況又如何?根據差餉物業估價署第三季最新全港租金指數,A型(實用面積約400方呎以下)及B型(介乎約400至700方呎)單位租金走勢凌厲,5年來上升六至七成。
租金如此,大家的收入又有甚麼變化?政府統計處定期會向約一千家機構做調查,計算不同職業的平均收入(包括基本工資和其他額外補貼)。我選取了四個常見的職業(信差/辦公室助理、普通文員、會計主任和司機)算出平均工資的增幅,結果毫不意外:近5年來工資遠遠跑輸屋租。
根據政府數據,市民5年內仍然居住於原地址的比例愈來愈高(如跟父母同住),反映的正是「上車難」兼「住劏房」的現象。常說佔領運動跟世代之爭有關,其中樓市的表現又有幾重要?九十後在這些數字中成長,對將來又會有甚麼想法?
殘酷現實令人沮喪,我且問一個經濟學問題娛樂大家。政府統計處有甲、乙、丙三個不同的消費物價指數,分類根據的是住戶的平均開支。甲類指數反映的是消費較低的普羅大眾需面對的物價,包括約五成的全港住戶,乙類是中產階層,而丙類的對象則為香港消費最高的一成住戶。
不同的階層消費模式也有所不同:公屋居民的節衣縮食跟山頂富戶的紙醉金迷大有分別,物價指數因而要度身訂造。例如,名貴手錶的價格暴升,跟甲類住戶沒有甚麼關係,但對丙類住戶則大有影響。
從上列表中可見,甲丙兩類的消費物價走勢很有「階級矛盾」:甲類住戶物價的升幅,明顯的比丙類富戶要高。為何兩個物價指數有如此的差異? 
作者為美國維珍尼亞理工大學經濟系副教授 http://www.facebook.com/economics3.0

逢周一、三、五刊出

16. CD ROM 2014-11-26 17:38:20
其實我覺個呢個報告有幾點都係可圈可點gae:
  1. 430'--- 當上車未有小朋友計, 有必要嗎? 300-350'左右都好唔錯啦.
  2. 350000 --- 350000/2/13 = 13500<-呢個收入都話要上車? 考個牌做保安都唔止啦... 
  3. 4.18M --- 就算到今時今日, 3M上車都仲有選擇, 唔好心頭太高, 又唔match自己status lol...
我既計法, 首期400k連雜費, 兩個人合共每月儲10k, 4年內就上到樓啦. 

同埋一個重點, 你唔會宜家plan結婚先開始儲ar..??? 

我係80後都係咁話, 你覺得好貴既野, 同時發現好多人afford到而你唔得, 你唔係去question d野太貴, 你應該question點解人地afford到而自己唔得... 宜家個市場價係有成交去support, 唔係老作~~~

17. To 16 2014-11-26 17:41:53
咁預小朋友就要預埋賓嘛, 放玩具都唔夠啦, 你有冇見過而家啲玩具幾大舊, 一屋都係...
18. 引刀一快 2014-11-26 18:11:37
CD-ROM兄

你講緊係兩個人。
19. 桃花源 2014-11-26 20:25:45

我們香港人守護緊自己嘅地方,唔容許其他勢力干預,點解宜家香港咁失敗,就係你地班業主和工商界唔爭氣.

你地呢班小業主,為咗自己小小嘅利益,見錢開眼,甘心做奴才,咁樣有辱我們嘅骨氣.今天,我們一定要繼續抗爭,為咗真普選嘅來臨,為咗我們嘅香港,堅決守護我城,絕不退場!

20. 中年人 2014-11-26 20:31:22

絕對同意蔡生文章,本人只得一層樓,但都好滿足:

 [其實,所謂的政治訴求或「真普選」等,大部份源自經濟原因,聰明的反對派領袖和議員們,將經濟訴求演變成政治訴求,煽動香港人出來抗爭,冀施政傾斜於基層,藉此改善基層市民的生活水平,這樣的呼籲自然容易產生共鳴。世界在改變,以前的年輕人,不會因為貧窮而走向街頭,他們反而會更加努力打拼去改變自己的命運,今天他們成為成功的中年人,過程來之不易。而現今的部份年輕人,似乎不肯重蹈前人的道路,認為前人的付出是不可能,甚至是愚蠢的。]

21. 中年人 2014-11-26 21:30:22

我們中年人和年輕人的思想真不一樣!

[這場運動持續了這麼久,讓大部份的香港人感到意外,相信也使執政當權者始料不及。無論「真普選」的步伐能否加快,不管營商環境有否受損,大家都應該冷靜下來,認真思考香港的前途。今天勤勞的中年人大聲地說:「香港是我們用努力的汗水創造而成!」然而充滿理想的年輕人激昂地回答:「我們才是香港未來的主人翁!」]

22. 啦啦隊 2014-11-26 22:50:40
買樓要儲14.4年錢? 一樓呢D白痴研究結果都有人信... 

只要降低居住要求,香港地400萬樓都有不少選擇,咁兩人儲50萬要十幾年?

廢青做人冇目標,賺幾多駛幾多,吃喝玩樂、名牌衣服、手機季季換,一年幾次旅行,結婚又要豪,樓幾平都係買唔到。

另外,樓市升跌有循環,有調整時候,如可等待,只要儲蓄持之以恆,忍耐加決心,時機到時,總會達成目標的。

呢D膠報告純粹博取廢青掌聲。

23. 淡友 2014-11-27 01:44:23

樓上22樓 , 樓價要14年不吃不喝至可以買得起,你唔覺得有問題,仲講風涼話,真係有病,政府乾脆起多啲公屋俾基層市民住,話之你升到天價啦.

不過我相信,如果個個唔買樓,樓價一定大跌,只不過某啲人成日忍唔住,又驚樓價升完再升,至唔理性咁買樓,樓市至咁瘋癲.總之遲早樓價一定爆煲,風水會輪流轉!


24. 啦啦隊 2014-11-27 02:36:33

樓上23樓廢青,政府不單要幫你起屋送你居所,重應該要幫你揾埋工,揾埋老婆,日後生仔幫你養埋,醫療全包,退休後所有支出政府全包底,咁先係正常....

25. 大話怕計數 2014-11-27 08:49:45
年夫婦收入348000,即係月入每人14500,免稅兼合資格申請居屋,完全係社會受助人,唔買居屋唔買新界西北舊樓,直接要買四百二十萬私樓,ok,又計下條條數,四百萬先做到9成不過唔肯買,當佢年14.4年都無加人工,420萬首期58萬,14.4年即係每個月每人儲1678蚊!?咁都叫唔食唔玩?
26. to 23/F 2014-11-27 10:11:57
27. middle middle class 2014-11-27 10:58:59

#25, thank you and I agree with your analysis and comment.  Indeed, someone might challenge you that HKD500K is only workable as the 10% downpayment, which means they need to apply for the insurance ( as required by the authority ). 

What about this?  Someone tend to buy a flat at HKD4M, 30% downpayment ( not necessary to pay for the insurance then ) + stamp duty + agent fees + legal charges...etc. need HKD1,335,000.00.  To save this HKD1.34M in 172months ( 14.4years ), monthly saving amount is HKD7761.6279.  For 呢兩夫婦 really need to 唔食、唔玩、唔旅行,乜都唔做只係儲錢????   In such a calculation, monthly 供款 is HKD10,560.63 ( 30 years repayment scheme based on interest rate 2.15% ).

28. 淡友 2014-11-27 12:40:00

啦啦隊,真係唔講道理,開口埋口就話人係廢青,好心你唔好咁自大啦.

冇樓唔表示唔長進,好多年輕人只係不滿樓價過高,好正常噃.

29. 啦啦隊 2014-11-27 14:36:20
To 28 

話人有病,又被人話番廢青,就當打和。如有冒犯,我在此向你說sorry。

都係重複小弟兩點:
1)現時樓係貴,但我不認同樓貴到要14年不吃不喝才買得起。

2)如認為樓價高而放棄計劃,繼續吃喝玩樂,和只期望以上公屋為目標,到樓價低時固然冇準備、冇錢買,到樓價高時因之前冇計劃就只懂嘈,呢D就係正式嘅廢青。

30. 淡友 2014-11-27 15:23:10
總之樓價過高會有很多民怨,小業主唔好咁自私,否則社會兩極化,對有財產嘅人群來講,都唔係好事.政府好有責任幫助市民置業.
31. 大話怕計數 2014-11-27 16:21:27
社會受助人要俾三成先肯買咁富貴?點解唔直接要求政府協助佢地full paid?物業買左係自己嘅資產,供平過租已經好底。我都唔多夠錢喺年輕嘅時候俾晒“三成嘅終生食飯支出“,咁我係咪食唔起飯要政府補貼?
32. 啦啦隊 2014-11-27 16:30:28

政府好有責任幫助市民置業?


政府有責任為真正有須要人仕解決住屋問題,但就絕冇責任要為市民置業!
皆因置業有投資成份,投資遊戲有贏有輸,如政府過度幫助,介入巿場,只會好心做壞事,樓市下跌時市民又輸打贏要,政府又變成磨心,到時市民又嘈生哂尋求政府幫助,所以要求政府幫助置業的都係對自己不負責任,事事諉過於人的人...
33. By Stander 2014-11-27 16:35:27

兩夫婦年收入 384,000 * 14.4 年 = 5,011,200

如果兩夫婦真係「唔食、唔玩、唔旅行,乜都唔做只係儲錢」,14.4年來又沒有加人工,所儲的「首期」超過 5 球喎!究竟係小弟領悟力差或者數學差,冇計埋通賬,定係有人偷換概念呢?

 

小弟愚昧,望有高人指教!

34. To 33 2014-11-27 16:44:13
兮, 總之好多洗用啦, 當年醫生律師夫妻都搞唔掂自己, 買樓啫係當存入紅簿仔, 你叫月光的人儲紅簿仔, 根本就是南轅北轍拉牛上樹的事情。
36. 淡友 2014-11-28 03:12:46

政府係有責任幫助市民安居樂業,市民冇樓住或者居住環境差,都係生活質素差嘅表現,一個繁榮嘅城市,只係小部分人富裕,有能力住大屋,大多數人都居住擠迫,咁唔係理想城市.

香港樓價過高,大部分人居住環境差,地產商賺取暴利,小業主亦以為有樓就牙舞揚威,令未上車買樓者好反感,反抗示威將會無曰無之,長遠發展落去,社會不得安寧,有錢人最終都會付出代價,小業主,奉勸你地好自為之,樓價唔跌大家都會愈來愈對立,唔係好事!.

37. To 36 2014-11-28 08:18:53
思想唔和諧果個好似係你喎。
38. 打三份工的小業主 2014-11-28 08:29:20
如果無記錯, 香港政府係有免費嘅火葬服務比無錢無屋嘅香港市民, 但係免費比香港市民一間屋同埋一份好工就應該係無啦.

以我所知, 甘筍嘅嘢全世界都應該好似係無..........................................不過...................好似沙地阿拉伯係會送一間屋同埋一架車, 外加一百萬美金比18歲成年公民嘅.
39. 講道理 2014-11-28 20:45:54
[就以上車買樓為例,在大部份年輕人心目中,買樓簡直是難以置信的事。他們不知道前輩們買樓比現在更困難,當年的年輕人沒有父母幫忙付首期,光是儲蓄買樓首期要花三、五、七年不等,這是現今年輕人不肯認同也不肯去做的。在他們心目中,上不了車是因為地產霸權的關係,是因為投資者將樓價炒高所致,因此要改變房屋政策,趕走炒家,樓市就可以下跌,上車買樓才有希望。]

40. 啦啦隊 2014-11-28 23:36:21
To 36/F

阿淡兄唔想話你廢青,但你的心態真係同廢青的想法無異。

1)想有理想生活? 想人人有過千尺大屋? 政府有責任全entertain你地?
我想問到時誰人再願意努力工作? 人人不須努力,就能享受成果,咁政府幫你地起大屋D錢從何而來? 呢D充滿不勞而獲、樣樣當老馮的心態正正就係依家瞓街班廢青諗嘅野。

2)更離普的係,樓價跌、樓價低就係你嘅理想生活? 你不想發奮努力想香港與紐約、倫敦樓價睇齊,難道你想香港向下流同D三四流城市睇齊? 到時莫講話有理想居庭,學飯兄話齋,我怕你連樹皮都冇得食呀廢物!


41. 引刀一快 2014-11-28 23:39:18
To 40樓 啦啦隊兄

唔係挂?要睇齊就梗係收入睇齊,邊有想物價同大都會睇齊架?
42. 啦啦隊 2014-11-28 23:57:38
To 引刀兄

人民收入高,自然能滙聚更多資金,樓價當然會被推高,香港樓價能與國際大都會睇齊,是幸福,難道想香港向下流同內地大西北城市比較?

想收入高又物價平? 你諗下邊度有?


43. 引刀一快 2014-11-29 00:07:55
啦啦隊兄

依傢廣州呢邊就係有呢個問題,好多品種嘅物價同消費,甚至高過香港,但係收入就約莫減半,好唔健康。
44. 啦啦隊 2014-11-29 00:22:40
引刀兄

就當廣州係隻高増長股票,佢依家高P/E,希望日後仍能維持高盈利追番過price,否則...
45. to on 9啦啦 2014-11-29 13:33:11
又係小7 偽啦啦隊既時候啦!
香港流向三,四線城市唔好?資本主義繼續你到時係冚家食元寶爉蠋香呀!食樹皮加少少豉油點都好d吓嘩?

而家就係話你知你而家甘優質既生活係攞緊其他人既野!好快就要還!
我準備好食樹皮啦!你做好心理準備啦
46. 啦啦隊 2014-11-29 14:25:27
咦,保釋左出來拿? 䟔街仔仲唔快D番來屋企斬狗我? 我等緊你喎,你喺度空我冇用過播,實際D斬L死我吖廢物.....
47. 淡友 2014-11-29 16:15:53

事實上香港有錢人舒服咁耐,窮人受壓迫出現反抗情緒好正常,係時候減少貧窮懸殊,有樓業主因樓價暴升而語無倫次,佢地開心咗咁耐,宜家好應該還基層市民一個公道.

今天抗爭將會持久進行,就係要野蠻政府及無良業主讓步,各位必須明白,執政者和有錢權貴一日唔退讓,香港都永無寧日.

 

48. 向泛民说不 2014-11-29 16:41:08

楼上说的话,真像当年红色共产党的理论。

今日讲到贫富悬殊,其实真正原因是美国佬的量化宽松,同香港政府关系其实不大。在金融业里,大部分都相信,美国佬的量宽实际上就是打劫无资产穷人,去帮助那些做金融的和有资产的人。

不要傻下沙下。689并不希望贫富悬殊,但是peg系统下,香港人好难去应对美国的超级量宽。

49. 向泛民说不 2014-11-29 16:48:50

淡友兄,有些概念还是要提醒你,香港的楼价高,源自高地价政策,而高地价政策的目的,其实主要是政府透过高地价政策而得到的间接税,这些税收是用来帮助公屋户,综援户。

地产霸权只是by product。

公屋户比例过高,其实就是高楼价的源凶。香港人有35%公屋户人口。没有了高地价政策,谁来向公屋户埋单。

一条简单的数学;

你买楼的成本=建筑成本+地产商的所谓合理利潤+付出公屋户和综援户的间接税。

 

50. 向泛民说不 2014-11-29 16:55:45

淡兄讲的比基层公道。好明显他不知道,一个公屋户家庭with 15000元的收入,比收入40000元的私人楼业主,生活质数更高。

而香港的公屋户达人口比例35%。公屋户就是典型的基层。香港人还有什么可以classified as 基层。

51. 引刀一快 2014-11-29 17:31:22
需要攞公屋但係未輪到果D囉。
其實好多窮人都冇公屋嘅,香港政府應該利用舊廠廈改建單身宿舍,冇私人厠所果隻,熱水冷水要用感應卡計費果種,獨立電表,每間60呎,咁就可以幫助好多人唔駛咁貴住劏房。
52. 向泛民说不 2014-11-29 18:02:24

楼上,其实这就是计划经济中的所谓资源错配。香港有35%是公屋户人口,理论上如果公屋户都是真正的基层,公屋给基层理论上是足够的。

而现在点解有需要的人得不到分配,其实就是因为大量公屋富户霸着公屋,不交出来,最可怕的就是泛民支持的长毛,拿着10万人工,还不肯交出来。这就是活生生的例子。

谈友,你要的公道,应该问长毛贼,同那些公屋富户。如果公屋真是比基层,那么现在的公屋量基本上已经足够,每年1万几个公屋户单位,可以变成私人楼,卖比淡友口中的基层,楼价肯定没有现在的高。

53. 引刀一快 2014-11-30 00:10:17
樓上 向兄

我講嘅唔係白俾佢住,要俾租,而且有宿舍規則。
香港幾多人瞓街、幾多人住劏房,如果劏房租金合理,我冇意見,但係叮咁細間就幾千一個月,我真係難爲個屠戶收得落手,正式係劏房兼劏人。
就好似最低工資咁,俾得呢個價,就唔會請老弱殘兵,咁D老弱殘兵只能執紙皮攞綜援。一間最細嘅公屋,對單身嘅貧困者,其實都算太大,冇物盡其用,每間60呎,厠所公用,水電自理,就好似以前D大學嘅單間咁,600呎間出8間左右。
54. 淡友 2014-11-30 00:58:14

向兄有所不知,本人所講嘅其實係資源分配不公,政府行高地價政策,引致樓價高企,冇樓人士冇資產冇身家,心裡面自然唔舒服.

而那些有樓者為咗捍衛自己身家,搏命唱好樓價,行為令人憤慨.

點解咁多人出來抗爭,就係因為樓價過高上車無望,佢地要向無良嘅政府發出怒吼.

55. 淡友 2014-11-30 01:14:26

樓上向兄:閣下以為用高地價收入,來起公屋提供綜緩,咁就安撫基層人士,咁諗係大錯特錯,你地有樓人士收入高,過著優質日子,點會明窮人嘅痛苦?

就算起百萬戶公屋,福利多到窮人唔駛做,都唔能夠平息基層嘅憤怒.

基層要什麼你地知唔知?要公平公正社會,就係資源平均分配,貧富不再懸殊,也就是講,大家社會地位和生活條件要相若,係時候改變制度,否則社會愈來愈分化,衝突不斷發生,香港嘅未來不容樂觀!


56. e_kam 2014-11-30 01:37:48
To 淡兄

高樓價應該同貧富懸殊無乜太大關係。現在的超高樓價係因為買樓D人有錢另外供應又唔多。最後唯有超價高者得。

要樓價大幅下調有兩個方法。一係攪到人人無錢  一係大量推地如八萬五政策。97-03 就兩様嘢同時發生。所以樓價跌左7成。係一個痛苦經歷

香港的貧富懸殊有好大程度係多年放任資本主義做成。只要福利做好加上社會向上流力保持。問題應該𣎴大  依家最驚係香港行中國那套事事靠人仕同靠關係而唔係講能力。這樣社會向上流力就失去了。低下階層變成跨代貧窮。下一代讀書點叻都無用  





57. To 56 2014-11-30 05:59:02
恐怕歐美的福利制度只會讓純粹靠福利的人僅足餬口,唔會大想頭到可以賴以脫貧吧?
58. to 偽啦啦隊 2014-11-30 18:42:08
你隻食屎狗走街賴屎我揾你唔到呀!唔識番黎就是但喺街搵個人非人道毀滅咗你啦

重有唔會兇畜性既我係話個事實你既下場係點暏
唔好意外!資本主義既狗一定係死得好慘既
59. 啦啦隊 2014-11-30 19:24:04
哈哈哈,你條契弟攪左咁多日攪到咩野出來?

樓價日日創新高,資產現值不斷増加,高通脹下收租又收到手軟,老細年年加人工....

睇番你地班廢物? 對我地有咩影響? 你D廢青唯一用處就係娛樂下我,可以做到條毛?

快D繼續去鳩嗚啦,日日去、夜夜去,你地就有出路架啦。

哈哈哈哈,免費小醜戲日日放映....

60. 亮劍 2014-11-30 20:49:20
「佔領」運動到了這個地步,已經大致上知道了結果。我,作為一位政治理論家,一位冷眼旁觀者,分析政治事件,從不會涉及私人感情,更加沒有任何預設的政治立場,只會用科學的角度,去分析大局,著眼點在於哪一方的表現更加專業,以及在此之後,將會出現甚麼樣的結果。
這次運動的發起者,是佔中三子,背後當然是泛民主派的幕後操盤者黎智英。但是,事實往往令人難以預料得到,就是在這次運動當中,黎智英和他所支持的公民黨、民主黨,恐怕是最大的輸家。
事實是,在這場運動前,民主派和建制派支持者約是55:45,在這次運動後,雙方矛盾加劇,這可能令民主派的支持者對於中央政府和香港政府更反感,同樣地,建制派支持者也會對民主派更加反感。然而,恐怕沒有多少建制派的支持者會因此運動而轉而支持民主派,反之,也是一樣。這即是說,在這之後,雙方的光譜仍然維持不變,照樣是55:45。
前面說,公民黨和民主黨因此役的進退失據,變成泡沫化,但既然55:45的支持率不變,它們的支持者去了哪裏呢?
答案是:去了支持學生。問題在於,一來,當運動持續,人們對學生的支持也漸漸退卻,二來,學生不是政黨,學聯很難變成一個政黨,去參與立法會選舉,就是真的這樣做,也不會成功,因為變成了政黨的學生,即是牽涉了利益,這樣便難以繼續得到市民的支持。
換言之,當民主派的前線代表從政黨轉到學生的身上,支持者雖然不變,但是在選票上,反而很可能減少了。
那麼,誰是這一次運動的最大得益者呢?
很明顯的,自然是熱血公民了。玩「佔領」,從來是激進派的專利,當「佔領」的中心從金鐘移到旺角,這裏根本是熱血公民的地頭,很自然地,暴力衝突開始了。
熱血公民作為激進民主派,衝突愈是暴力,他們的支持者愈多。但是,學聯、公民黨、民主黨的支持者,本來是溫和民主派,不可能支持旺角的暴力抗爭,換言之,旺角的情況愈是暴力,他們便愈不支持。但是學聯、公民黨、民主黨作為「佔領運動」的搞手,卻又不可能不去聲援旺角,因為不去聲援旺角,同樣也會失去了另一些支持者,因此,這便陷進了進退維谷的境地:無論他們往哪一方走,都會失去了某部分的支持。

日前,我和某位激進民主派的頭頭通電話,我恭喜他在這一次的政治鬥爭中獲得大勝,他志得意滿地說:「相信熱血公民在下一屆的立法會選舉中,可以穩得數席。」
我作為一位個人私利至上的投資者,自然不會很喜歡熱血公民的支持大增,然而,我作為一位客觀評論的政治學者,卻不能不承認,這是一個政治現實。
我的回答是:「唉,可憐那些佔中的搞手們,為他人作嫁衣裳,自己出錢出力搞了一大輪,結果非但別人得益,自己還形象大失,很可能一鋪清袋,何必呢?」
那位仁兄大笑:「我有空時,找你吃飯!」
在當日,我和一位積極參與佔領的小兄弟吃飯賭錢。他是那種既不支持雙學,也不支持任何一方的無政府主義者,他一邊輸牌,一邊嘆著氣說:「呢鋪輸晒啦。」
我在這裏並不打算去分析為何這場運動會出現了先贏後輸的局面,其實這是學生參與政治運動的常見結果,就是易放難收,尾大不掉。要去分析這其中的原理,恐怕要寫幾萬字才足夠,所以只能在我的政治著作中去論述。我在這裏要說的,是在此之後的政治局勢。
昨天說了,在此役之後,公民黨和民主黨的泡沫化已成定局,人民力量本應主力去搶奪這個「市場空隙」,而不應去同熱血公民搶奪旺角,所以我才說,蕭生是神智清明的,知道「大餅」的所在,只可惜其他同志們,並不曉得蕭生的高明深意。
如此一來之下,熱血公民之所得,只怕補不回公民黨和民主黨之所失,而其中公民黨沒有地區活動,恐怕會垮得更快。我估計,也許有更多的獨立民主小政黨的出現,參加選舉,進一步分薄票源。在2016年的立法會選舉,相信民主派將會大敗,而建制派終於可以佔到了大多數。
另一個應該會出現的結果,則是街頭的抗爭活動將會大增,也許會更趨暴力化。不過,如果就香港的繁榮安定而言,這是不相干的,當年南韓的政治何等暴力,經濟也是照樣蒸蒸日上。中央政府的心腹之患,其實是公民黨,因為它包含了境外勢力和司法界的力量,而司法界是中央政府最不能控制的部分。如果公民黨淪陷了,那麼,要處理愈來愈多的街頭暴力,反而是次要的問題。 

作者周顯為小說作家、報社主筆、股票投資者,吃喝活樂的專家
61. 向饭民说不 2014-11-30 21:09:41

e_kam兄應該是屬於社富界。但是香港的教育教到學生都系色盲,陽光狹窄。完全無全面的分析能力。

在一次塞錢入你袋,經濟上福利越高,社會上流機會越低。福利越多,做是36,不做是36,經濟活動肯定下跌。最終只有共貧。

今日,香港班社福界以為自己是可以製造財富,幫人脫貧,實際上他們做的只是希望透過向中產開刀,加稅,用來幫助貧窮人士。後果實際上就是滾水滾塘魚。

以解決老人問題為例,社副界和工會,認為政府要完全的付出。但是全世界已經證明吾work。社副界和工會的建議,實際上將問題推向下一代。

解決老人問題唯一可以做到的就是引入自由行,外勞,最終就是要開放移民。但是這些將會被飯民和工黨阻撓。

62. 啦啦隊 2014-11-30 23:01:38
To 55 淡兄

"要公平公正社會,就係資源平均分配,貧富不再懸殊,也就是講,大家社會地位和生活條件要相若..."

我相信淡兄該不是在社會的最低層吧? 即使係,我亦相信這世上比你更缺乏資源的亦為數不少,可能有數十億人,如真有一套制度能令資源平均分配,你願意將你僅有的資源分給他們共享嗎?

即係話,當分完之後,到時人人共貧,你願意大大降低你現時生活質素,和大家一起捱窮嗎?

這道理其實好簡單,看看老毛的食大鑊飯時代就知,而資本主義雖會引致貧富懸殊,但至少在福利制度下,每人都可有基本的照顧,社會主義雖主張公平,但亦證實只能帶來共貧。

我想閣下所謂的公平就係只希望共果D比你有錢的人的家產,而又唔想分享自己僅有的資源,和其他比你更窮的數十億人分享、一齊捱窮吧?

63. e_kam 2014-12-01 00:18:22
飯兄。你吾會我的意思。我係話香港的貧富懸殊係制度上的結構性問題。只可透過福利制度二次分配解決  同GDP 無關。福利制度同行共產主義(你所指的人人36)係兩回事。  請不要混為一談。  另外要脫貧就要靠社會上流力。福利只係令貧窮的人有最基本的生活條件。當然所謂的基本生活條件同社會的可分配資源成正比。現在香港比七八十年代富裕左好多。所以福利都改善左。以前公屋同私樓的質素差好遠  依家拉近左好多  但要脫離公屋住私樓就要靠自己努力。福利幫不到佢。
64. 淡友 2014-12-01 00:20:56

樓上啦兄所言差矣,香港人要公平公正,係想資源盡量得以公平分配,宜家政策偏向權貴那方,有錢人愈來愈有錢,窮人愈來愈冇錢,係基層人士唔長進嗎?

非也,社會缺乏上游動力和機會,香港嘅寶貴資源係土地,土地俾政府及地產商所控制,佢地充分加以利用,而一眾業主亦因為擁有物業,身家急速膨脹,就好像山西嘅資源係礦業,某些商人從特殊途徑穫取礦場,身家一夜變為暴富,諸如此類故事,駛到人民心裡不平衡,民間難免出現太多不滿聲音.

宜家大陸政府都要反貪污,捉貪官拉不法商人,香港點解唔可以制止官商勾結,高地價政策唔適合時宜,走低地價低樓價路線,俾機會年輕人上車買樓,至可以減少社會怨氣.

65. 大家活在夢想中 2014-12-01 00:43:06
公 務 員 薪 酬 及 有 關 開 支
  2012 至 2013 年 度 2013 至 2014 年 度
佔 政 府
經 營 開 支
百 分 比
佔 政 府
經 營 開 支
百 分 比
844 億 元 27.84% 894 億 元 26.48%

 

註 : 資 助 機 構 員 工 薪 酬 及 有 關 開 支 在 2012 至 2013 年 度 約 為 841 億 元 或 佔 政 府 經 營 開 支 27.77% , 在 2013 至 2014 年 度 約 為 895 億 元 或 佔 政 府 經 營 開 支 26.50 % 。

66. 淡友 2014-12-01 00:50:23

樓上各位業主梗係會質疑,走低地價政策,社會福利開支及興建公屋居屋等,錢從何來?各位小擔心,政府宜家有大把儲蓄,點駛都駛唔晒啦.

宜家迫在眉睫嘅係社會必須和諧,必須縮窄貧富懸殊,俾年輕人有向上流機會,咁樣有錢佬嘅日子會好過啲,而樓價唔好咁高,俾多啲年輕人上車,佢地嘅思想會正面啲.長遠對大家有好處.


67. 自食其力 2014-12-01 00:57:46

淡友話要「公平公正、資源平均分配」,請問中產小業主被分配了什麼社會資源?是免稅不需負擔社會責任?公屋居屋?定係最低工資免費教育?到底邊個得到社會資源而邊個找緊福利開支條數?

淡友話「貧富不再懸殊、社會地位和生活條件要相若,否則社會愈來愈分化,衝突不斷發生」,點解唔直接講要不勞而獲,強奪資產?

捐錢俾宣明會真係開心好多,起碼可以扣下税,又唔駛俾受助人不斷辱罵。

68. 漏了一個字 2014-12-01 00:58:26

特首、行政會議成員及政治委任官員的利益申報資料已更新。特首梁振英申報的利益與去年相若,包括與太太合共擁有7個住宅物業。至於勞工及福利局局長張建宗,申報的物業由8個增至9個,繼續是最多物業的官員,榮登「樓王」。

政府昨公布最新的申報資料。繼續成為「樓王」的張建宗,資料顯示,其妻在東區添置一個尚未落成的住宅單位。

梁振英及太太唐青儀共同擁有山頂兩個相連空置物業、南區一個出租住宅物業;海外物業方面,包括新加坡兩個出租住宅物業;梁太則在英國擁有兩個住宅物業作家庭居住。

梁太在英有兩住宅物業

梁振英亦繼續是Lotvest Ltd的公司股東,亦已將所有Wintrack Worldwide(BVI)及附屬公司,以及DTZ Holdings Plc及附屬公司的股權,以信託形式持有。

政務司司長林鄭月娥則分別在蘇州及英國劍橋郡擁有住宅,其夫在廣東中山添置一個自住單位,以及本身持有一個位於英國劍橋作出租用途的住宅。但政制及內地事務局局長譚志源,卻減持港島南區一個空置車位。

湯家驊更正資料
有報道稱,公民黨議員湯家驊涉嫌漏報作為一間公司股東或董事的身份,公司去年出售一個持有物業,帳面賺逾500萬元。湯稱是助理填寫公司英文名時漏了一個字,已更正資料。

69. 自食其力 2014-12-01 01:07:00

政府宜家有大把儲蓄,點駛都駛唔晒?

呢個講法同全民退保一模一樣,明知會破產都唔理,總之就要搶錢落自己袋,話之下一代死

70. e_kam 2014-12-01 01:13:23
To 淡友

資本主義。永遠都係有資本霸權(唔係地產霸權) 通常都係富者越富,主要原因係因為投資回報大部分時間都係高過經濟增長。例如這裡收緊租的brothers and sisters. 佢地的租金回報肯定高過香港經濟增長。人工通常只會跟經濟增長看齊  但投資回報因為可以槓桿  可以輕易超過經濟增長。加上通脤。有資產的就會富者越富。這是結構性問題  要改善只可以加富人稅等去解決。但香港的環境好難行富人税這一套。

再講如果香港政府行低地價政策。地產商咪賺得仲勁。地價平唔代表樓要平賣  market price 永遠都係價高者得。

我同意政府一定要維持社會公義。 保持社會上流力。 做事係要睇能力。唔係睇關係。

71. 啦啦隊 2014-12-01 01:31:12


阿淡兄呢類充滿著不勞而獲,樣樣總向著要政府、財團、業主分錢的心態,而自己對社會係零貢獻嘅廢物,就完全明白為何佢地失去向上流的原因,有如此心態的廢物,就算比夠一億、十億佢,佢都不能脫貧,錢財在佢身上都只能寃枉來,瘟疫去.....
72. 淡友 2014-12-01 02:02:02

可悲也,觀此欄回應嘅一眾業主,講來講去都係暴露緊自私嘅心態,無錯有樓身家係多好多,但開口埋口話人係廢青,未免過於自大.

你地呢班業主好彩早期買樓,有啲財產就目中無人,嚴格來講除自住物業外,多一層樓就係炒家一名,你地班炒家先至係不勞而獲.仲扮清高指罵別人,咁社會唔分化都唔得啦.須知道社會不公平反對聲音愈大,唔該你開電視睇睇,香港市民嘅憤怒已到了極點!

73. 引刀一快 2014-12-01 06:01:11
呢度嘅人計數好得意,計人地儲首期係以雙份嚟計,即係未媾到女嘅今世唔使買樓,冇男人吼嘅又係今世唔使買樓,收入低D就冇人吼,因爲幫唔到儲首期,呵呵,咩世界?
74. 倫 2014-12-01 07:52:35
真係有點奇怪,做工做左十年都無人工加?
75. 自食其力 2014-12-01 08:46:54
一大群年輕人瞓街俾人打爭取真普選,另一d人就老屈佢地係要求打壓樓價爭福利,趁火打劫。
76. 啦啦隊 2014-12-01 08:58:02

To 72

阿淡兄你咁鈡意共人家產,唔知你老豆老母有冇樓揸手,如有你應該好快比你共L到,你就無須在這裏怨天尤人,如冇就真係佢兩老好彩,唔駛驚比D畜牲斬頭放落雪櫃。

咁L大個人一味識問人家攞魚食,自己不好好學習捕魚,呢D先係可悲!

仲有你講果班唔係香港市民,佢地不配,係暴徒。
 
77. 倫 2014-12-01 09:06:21
To75
吾係老屈,你一定無去過佔領區,曾經在旺角佔領區見過"樓價高,上樓難"的標語
78. 大話怕計數 2014-12-01 09:13:07
一房單位一人收入計算,兩房單位二人家庭收入計算,唔係好正常咩?唔係故意忽略單身人士。
79. 自食期力 2014-12-01 09:32:19
有標語又點?熱血公民都喺金鐘宣傳全民退保,唔通又屈個運動係爭取全民退保?去到後期各式各樣嘅訴求混雜期中好正常。故意騎劫整個運動只係想發國難財。最初同我落金鐘嘅朋友,個個都係八十後業主,唔通我又話依家係佔中反辣招?
80. to 71/f 2014-12-01 09:35:18
香港而家係一係共貧,一係打仗

你會點擇?
81. 運輸工人 2014-12-01 09:49:22
回:78
老實講,呢條數都唔識計既話,真係不適宜買樓。
82. 引刀fans 2014-12-01 10:17:36

可悲也,觀此欄回應嘅一眾業主,講來講去都係暴露緊自私嘅心態,無錯有樓身家係多好多,但開口埋口話人係廢青,未免過於自大.

你地呢班業主好彩早期買樓,有啲財產就目中無人,嚴格來講除自住物業外,多一層樓就係炒家一名,你地班炒家先至係不勞而獲.仲扮清高指罵別人,咁社會唔分化都唔得啦.須知道社會不公平反對聲音愈大,唔該你開電視睇睇,香港市民嘅憤怒已到了極點!

83. 7物業 2014-12-01 11:38:11

梁振英申報財產:擁7房產與去年相同

【文匯網訊】香港特首梁振英、三司十二局官員及其他部分行政會議非官守成員都對自己去年的利益申報內容進行了更新。行政長官梁振英申報利益與去年相同,共擁有7個住宅物業。而行會成員中,勞工及福利局局長張建宗仍然是「高官樓王」,持有物業從去年的8個增至9個。

特首申報財產未有變動

據南都報道,按照慣例,昨晚港府在行政會議的網頁公佈了行政長官、行政會議官守及非官守成員的利益申報資料,以供公眾和傳媒查閱,公佈的內容包括港府高官的物業、公共或私營公司的授薪董事職位、所持股份等信息。

對比去年現任特首梁振英班子的利益申報,港府大部分高官的資料並無明顯變化,「高官樓王」仍是勞工及福利局局長張建宗。他是行政會議中申報最多的物業的官守成員,由去年的8個增至9個,名下住宅單位遍佈港島中西區及東區,新增單位是其妻子在港島東區添置的一個尚未落成的住宅單位。

行政長官梁振英的利益申報與去年相同,未有改變。梁振英與太太梁唐青儀,申報在香港擁有3個住宅物業,包括2012年被曝光僭建的兩個山頂相連大宅,目前申報為「空置」,另一個港島南區住宅物業則用作出租;另外,梁振英夫婦在英國倫敦及劍橋各持有一個物業,申報用作家庭居住。

84. AH-HO 2014-12-01 15:26:21
開口埋口說人地是廢青確實唔太妥當,但同樣地開口埋口說人地是炒家、地產霸權,也是一樣的唔妥當。
買樓收租,都算炒家?咩宜家私樓市場仲有炒家咩?買樓收租投資又有什麼問題?

宜家市民最憤怒的,應該是對班暴民憤怒,而唔係樓價問題。。。
85. yipo 2014-12-01 17:47:04

月費$142+高清費$38。24個月合約期,每個月只需交$180!
即可欣賞到nowtv 等的精彩足球賽事!!一個為足球球迷而設既plan!!

facebook : https://www.facebook.com/onlinesales0007

Whatsapp: 98..6..3 .60 .96 winnie


*n.ow TV播放權相關︰

英超至2014到2016賽季

西甲至2014至2015賽季



*********************************************
只睇波唔夠!?仲有好plan介紹!!


「n.ow TV 激抵足球、電影、娛樂組合」月費只需$218



月費$218+高清費$38,每個月只需$256,24個月合約期


其中免2個月$218月費!每月平均只需$237!
睇波之餘又可以同家人一起同樂~


其中包括︰

星級足球組合(英.超(621-625台)、西.甲(632-633台)、
668賽馬台以及n.ow Sports 精選節目)

兩個精選電影台(違規宣傳內容已被系統自動屏蔽組合、HBO PACK)

五個娛樂台(n.ow101、觀星台、channel M、STAR WORLD、Fashion First)

以及新聞組合(CNN國際新聞網絡+n.owTVNEWS)

另外30個基本頻道

✓仲可以用n.ow TV隨身睇於手機或平板睇英超直播
✓並包括自選重溫多場精彩賽事


Whatsapp: 98..6..3 .60 .96 winnie

86. 引刀--快 2014-12-01 18:49:25
人們最關心的美國退市機制終於啟動,預料於明年底退市完成,這意味著利率上調的日子越來越近。一旦資金流走,香港有機會比美國提早加息,小業主藉供樓負擔輕微而不肯減價的理由,將會被正式打破。

   正如筆者所料,樓市下跌已成定局。較早時不少準買家朋友,還生怕在新樓氣氛的帶動下,樓價難以下調而置不了業。可以肯定,新樓高價開盤的年代已經過去,減價促銷補貼印花稅的方式,將會維持一定長時間,所謂「重賞之下,必有勇夫」,在高佣金、多項補貼及減價促銷的推動下,新盤市場仍會主導樓市,各位切別讓一時的熱鬧氣氛所誤導。

   樓市面臨的衝擊,除了加息正在「倒數中」之外,還有當局定下平均每年二萬伙私人住宅供應目標,單是下季便推十二幅土地拍賣,提供5千5百個單位,預計明年一手私樓推盤量達1萬7千伙,比今年大升三成半。面對如此龐大的新盤供應市場,如何尋找買家?看來減價促銷是唯一途徑。

   另一方面,鎖死樓市交投的「三項辣招」在立法會通過仍事在必行,財雄勢大的地產商有能力破解辣招,然而二手小業主卻分身乏力,部份想出貨的業主,只好選擇調低價格賣樓,淡靜的二手市場成交量,仍然會處於萎縮狀態。在新樓和二手樓市場爭相減價作招徠的效應下,樓價焉有不跌之理?

   那麼在利率上升週期,樓價究竟應跌多少才合理,這很難有準則。不過既然今天港府政策主導了樓市,自然應該有方法調控市場。比喻說,當局只想樓價下跌兩成,那就在下調兩成時,作出應變措施,如撤銷「3D」或減辣等,釋放市場潛在的購買力。倘樓價仍未能止跌,也可選擇減少賣地供應,使市場供應均衡,這樣的話,樓市才可穩定健康發展。

   坊間對樓市下挫已有共識,一般估計樓價將下跌兩成到五成。樓價大升固然非好事,可是暴跌更可能引起災難性後果。猶記得97年亞洲金融風暴,港府錯推「八萬五」房策,導致樓市泡沫爆破,大量物業淪為銀主盤,造成史無前例的十幾萬負資產的故事。筆者多番苦口婆心,並非危言聳聽,作為負責任的政府,應當汲取歷史經驗教訓,及早制定樓市應變措施,在泡沫爆破之前,作出果斷英明的決定!
87. 啦啦隊 2014-12-01 23:00:32
To 84 AH-HO兄

開口埋口說人地是廢青確實唔太妥當?

我唔知阿淡兄有冇參予佔中暴亂,但佢D偉論正代表著不少佔中廢青的心聲,原來佢地嘅所謂人人平等就係要分人家產 (但不表示佢願意分D乜野比人),邊度有錢就向邊度埋手....

佔中搞左咁多日,他們所表現出來的心態和行為,如你仍認為他們沒什麼不妥當,不須日鬧夜鬧呢班廢物,我沒話可說。

其實說他們是廢青已算忍口,果D應該用比糞便更冇用嘅廢物來形容就差唔多。

88. AH-HO 2014-12-02 00:13:18
To 87 啦啦隊

我指的是一般青年人不一定是廢青,唔想一竹杆打一船人。
但一些成日鬧政府官商勾結、地產霸權、怨社會唔公平果類上左腦的人,當然是廢青
89. To 88 2014-12-02 00:26:38
廢青不一定係十八廿二, 有啲成三張野思想都仲好廢。既然四張幾可以做傑青, 廢青的定義可以去到知天命+。小弟覺得, 要被人指正錯誤真係要襯嫩口, 咁大個人, 人話佢好定唔話佢好?
已經出左黎工作的廢青, 如果轉世界居然搵到個 comfort zone, 大家應該恭喜佢啦; 如果佢搵到個更難撈嘅, 咁起碼佢應該學識世界真係唔易撈, 靠瓜瓜嘈除左向阿媽同賓賓賣萌之外, 係冇用嘅。
90. 啦啦隊 2014-12-02 01:21:49
To 88

香港當然仍有一大部分默默耕耘,為將來積極準備的年青人,所以香港並非如果D廢青講要人家就佢地向下流才有希望....
91. 淡友 2014-12-02 18:41:41

總之爭辯太多無意義,各位業主要記住"獨樂不如眾樂"嘅道理,當財富完全歸邊嘅時候,社會就會出現反抗聲音,甚至動亂都有可能,到時業主擁有幾多都係徒然!

公平公正嘅社會至係人民追求嘅生活環境,各位宜好自為之.

92. 啦啦隊 2014-12-02 21:48:50

咁大家以後去銀行不須提款,只要學樓上白癡仔,對銀行職員講:獨樂不如眾樂,公平D分D錢比我啦.... 咁佢地就會攞D錢比你架喇.... 就係咁簡單,諗起都開心。


93. AH-HO 2014-12-02 23:44:36
對共產主義恐懼的人,竟然是最共產的。。。
94. 引刀一快 2014-12-03 07:11:58
To 82樓

撈波弟,幾時做咗我fans?

哈哈哈