地產博客
瀏覽人次:47696    回應:76
蔡志忠
2014年10月22日

我們已經民不聊生?

 

蔡志忠

亞洲地產創辦人
香港專業地產顧問商會會長
香港東區工商業聯會首席會長

  「原來,我們已經民不聊生」評論家屈穎妍的文章在網上廣傳。不看不知道,原來香港的未來---年輕的大學生們,竟然大多數認為,香港本就民不聊生,難怪他們不斷強調是官逼民反。

  不知從何開始,香港已變成民不聊生,我們的前輩辛勤勞動,打造了良好基礎,到我們這一代也踏入中年,經過幾代傳承,用汗水努力建設美好的香港。曾幾何時,香港成了東方之珠、自由市場經濟和購物天堂美譽聞名於世,今天忽然變成示威之都,還說成民不聊生,怎不叫人感慨?

  佔中事件仍然沒有緩和迹象,學生和佔中三子等反對派硬要人大常委會撤回框架,似乎是一廂情願。中國今非昔比,GDP已超越美國成為世界最大經濟體系,現在可說是一百多年來最強盛時期,連美國也畏懼三分,反對派想脅迫中央就範,簡直是蚍蜉撼樹,談何容易。

                                      將犯法行為美化

  然而,佔中者打著反對小圈子選舉、廢除功能組別等等口號,要求爭取公民提名,又以衣食住行和就業等民生議題,大肆宣揚政府政策向商界和地產霸權傾斜,到處呼籲市民出來抗爭,要改變不公義的社會,就要推翻梁振英政府。這樣的號召力當然十分驚人,佔中領袖十分聰明,將犯法的行為美化,變成一種崇高的理想訴求,由於有太多年輕人參與佔中,當局又執法軟弱,沒有立刻提出刑事起訴,因此犯法行為逐漸地給合理化。

  這是十分危險的思維和行動,社會上不滿政府施政或不安於現狀的人到處都是,窮人一定比富人多,如果試圖以反抗手段來改善經濟條件,不用努力便可共享財富,當然很多人會產生共鳴。大家對現實不滿,收入少沒出路,所以要用犯法行為來增加個人財富,這有點像家里有老人家90歲病重沒錢看醫生,於是要跑去銀行搶劫救急一樣。

  現今香港社會幾乎已分成兩派,年輕人和中年人對事物的看法嚴重分歧。世侄參與佔中,理由是剛畢業工作不順利,雖擁有高學歷,仍然薪水不高,眼看樓價高企,要上車遙遙無期而心有不甘,因此希望以抗爭行動來推翻不公制度和改變房屋政策。不是學聯所說的「政治問題政治解決」,而是經濟問題要用政治解決,這樣的言行,各位是否認同?

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 亮劍 2014-10-22 12:26:08
今年初我咁寫……在14/15年財政年度,政府賣地表有34幅住宅地,將會主動推地攞出來俾地產商投,其中竟然有成 21幅地仲未做好規劃!

最離譜嘅係呢21幅地,仲大多數是動不動講緊幾拾萬平方呎嘅大嘢,總體來說呢啲未規劃地佔總賣地表總數超過七成,濫竽充數就係呢隻!

乜嘢係未規劃地?傾到邊度、進度如何?唔該你波叔講清楚一啲!

呢34幅地,坐落屯門嘅有8幅,大埔就7幅,你市況好,後市睇上,呢兩個區平均個零整一幅出來,都賣到你氣咳啦,何況現在?

白石角最靚嗰幅地窩輪炒粉,那麼之後推出嗰五兄弟還有運行吗?

你屯門成串咁出,但現在屯門樓一手可做倒乜嘢價先?

保守啲實呎平均 8K,建築成本及銷售支出 4K幾,地產商攪幾年俾人執叄成係 2K,地價 2K已經俾到盡,呢個價政府你照跟嗎???


香港樓市飈升三大原因係經濟好,利息低及供不應求,那麼供應能否接上,乃重中之重,咁呢 34幅地最終可以成交倒幾多幅,就是關鍵,唔該波叔又同我估個數出來!

而其他土地來源例如 MTR 上蓋及農地補地價,政府旨意佢哋整翻幾仟個單位出來頂檔,但呢度係香港,行緊資本主義,上市公司唯一要做嘅嘢,係要追逐最大利潤,要照顧投資者及小股東利益喎!

至於市區重建,市建局或者幫倒手啩,我喺呢度祝福你波叔好運啦!

 

14 至 15 年政府私人住宅賣地表可提供樓面(平方呎)

地點 可建樓面 未規劃用地 % 已規劃用地 %
港島區            353,277            338,747 96%              14,530 4%
九龍區          2,074,322          1,652,779 80%            421,543 20%
新界區          9,511,219          6,802,847 72%          2,708,372 28%
總計        11,938,818          8,794,373 74%          3,144,445 26%
其中新界楊屋道土地,已規劃咗係住宅及商業/酒店地,
可建樓面是過百万平方呎
2. 亮劍 2014-10-22 12:27:59

覓地難 改劃難 供應仍舉步維艱

撰文:唐榮
欄名:專家樓論

城規會就新界東北發展計劃審議昨日啟動,估計歷時4個月以上,尋找土地有多難?看看今年賣地計劃便清楚明白。

政府上月公布本季賣地計劃時,形容改劃土地建屋的過程十分艱巨,艱巨程度有多大?在過去半年,政府已完成改劃及可供出售的住宅地僅得兩幅,可建單位不足400伙。

6成住宅地須改劃 阻力重重

翻查發展局資料,本年度賣地計劃(2014年4月至2015年3月),合共有34幅住宅用地,但其中有21幅地皮需要進行改劃,比例高達61%。

規劃署在過去半年,已經相繼在灣仔、石硤尾、旺角、大埔及屯門等地區,就14幅需要改劃的土地,展開了地區諮詢工作及法定的規劃程序,但幾乎每一幅大大小小的地皮,都遇到附近的居民及其他地區人士的反對,部分土地因牽涉「綠化地帶」,亦惹來環保團體的不滿,增添了改劃土地工作的阻力。

截至昨天為止,規劃署已成功改劃的土地,只有鯉魚門鯉魚門徑及大嶼山長沙兩幅用地,但礙於地皮規模有限,所以可以興建的單位不同,分別只有約345及10伙單位,合共僅355伙單位,相信將來落成後的單位,在很短時間便會被市場消化。

側重「一鐵一局」 批地兩難

至於目前正在進行改劃的14幅住宅用地,可以興建的單位總數達8,900伙,屬未來3至5年重要的住宅供應,但改劃工作所遇到的阻力卻不輕,其中4幅大埔白石角用地,即前科學園擴建地盤,除了附近的居民之外,亦遭到科學園租戶聯盟及互聯網專業協會等團體反對,原定在上月初進行的會議,因為要處理的反對意見眾多,故要將會議延期續審,令所涉及的3,380伙單位供應,未能如期在本季推出招標。

另外,賣地計劃還有5幅地皮,仍未展開改劃土地的法定程序,故預期最終未能夠趕及在本年度內招標,所涉及的單位供應近1,600伙。

面對賣地計劃的改劃土地進度落後,政府下半年度的供應,便要側重「一鐵一局」供應,但由於有關地皮的規模龐大,市場競爭小,令政府的批地工作陷於兩難的局面。

財團土儲足 「執死雞」式投地

政府一方面要完成1.88萬建屋目標,急需加快賣地步伐,但由於發展商在過去幾年,已吸納了不少地皮,部分已足夠未來5年發展,加上樓市前景危機處處,故目前並不急於以高價投地,故近年大多已採取「執死雞」心態入標投地,迫使政府以更優惠的地價批地,否則寧願放棄有關的發展機會或讓地皮流標。

下半年度地價會續創新低或流標頻現嗎?未來住宅能否穩定供應仍然讓人憂慮。

www.facebook.com/hktongwing

3. 亮劍 2014-10-22 12:29:13

逾10綠化地建屋 有望「翻生」上馬

恒地新地等率先提申請 料發展商蠢動

政府改劃綠化地,帶動發展商將持有綠化地改劃住宅,除新地(00016)、恒地(00012)率先提出申請外,過去曾遭否決逾10宗綠化地建屋申請,亦有望「翻生」上馬。

閒置綠化地 政府倡改劃住宅

過往綠化地帶被視為市區和郊野公園區之間的緩衝區,即使發展商向城規會提出申請改劃,亦不容易獲得通過,令其所持有的綠化地陷入荒廢的狀況。

不過,隨着近年政府開始檢討閒置綠化地,並提出改劃成住宅發展,預計同區擁綠化地的發展商亦會蠢蠢欲動,擬出申請改劃。

新地19萬呎地 遭兩度否決

事實上,新地在去年底已經提出在大埔松嶺逾21萬平方呎的綠化地,興建1,144伙住宅;而近期恒地亦計劃在山塘路鄰近2幅合共61萬平方呎的綠化地,改為住宅用途,以興建2,064伙。

兩個項目共通點在於政府已經在鄰近展開綠化地改劃,令城規會較難以不適合作住宅發展為由而拒絕申請。

現時天水圍近馮家圍的一幅19.8萬平方呎「康樂」及「綠化地帶」,由新地(00016)等所持有,過往曾兩次改劃成「綜合發展區」及興建低密度住宅,但遭被城規會否決,但隨着政府亦提出鄰近的橫洲綠化地興建大型屋苑,令計劃再提上馬的機會大增。

龍躍頭地 料受惠粉嶺北發展

此外,新世界(00017)亦曾經提出在粉嶺龍躍頭的「農業」用地興建住宅,涉及面積達122.2萬平方呎,亦可望受惠於鄰近粉嶺北的發展而受惠。

同時,本報翻查資料顯示,計及上述2宗個案,城規會在近年至少否決10宗擬在「綠化地」建屋的申請,涉及逾200萬平方呎用地,一旦發展商均重啟發展大計,假設以平均地積比1.5倍計算,已經涉及6,000伙。

城大建築科技學部高級講師潘永祥坦言,私人發展商提出發展綠化地的理據與政府大同小異,假若城規會批准政府將綠化地改劃,確較難拒絕發展商提出的申請。

理想城市集團企業估值部主管張聖典認同,會對同區擁綠化地的發展商起鼓勵作用,在改劃土地的時候,無論政府或發展商所需要面對各種技術評估要求,要視乎實際土地情況,不一定所有綠化地均能作發展。

撰文:余敏欽

4. 古人 2014-10-22 12:30:19
5. 亮劍 2014-10-22 12:35:00
香港下一兩個財政年度,政府的土地庫將乾塘,今日不想辦法,楼價不单只爆邊而係爆升,咁無殼一族肯定反枱,真係暴動都有份,認真大件事!!
香港四大發展商,夾埋有成億呎土地閒置,要是善於利用,可起倒数以拾萬伙計房屋,係好大份的供應,你矛波一定要排除萬難去拆掂佢。
6. 肥婆四 2014-10-22 13:03:53
香港營生環境已很不錯,睇睇個失業率得3點幾,重想點?即使生活在下层,都有政府的一定保障,人工追唔上係全世界問題,大家都見生產貨品都走咗去落後地區,邊個平比邊個做,人工加得慢係要同人爭,咁點呢?應該聴吓林奮強建議,做大個餅先有計,但依家出來攪亂香港班友重要阻住呢的計劃,咁自己唔去建設香港,又阻止想建設的去建設,居心盲都聴到喇。政府其實唔就得幾多,你就佢,佢唔比面就要用法律解決,唔係連法治個基礎都無咗,香港就一舖比人玩起!千萬不要過於軟弱比人睇死。既然班友「和平佔中、佔銅、佔旺」都有人信咯,咁政府依法治港又點會失威?
7. 我同意 2014-10-22 15:50:31

香港愈來愈俾政棍搞衰咗.

[然而,佔中者打著反對小圈子選舉、廢除功能組別等等口號,要求爭取公民提名,又以衣食住行和就業等民生議題,大肆宣揚政府政策向商界和地產霸權傾斜,到處呼籲市民出來抗爭,要改變不公義的社會,就要推翻梁振英政府。這樣的號召力當然十分驚人,佔中領袖十分聰明,將犯法的行為美化,變成一種崇高的理想訴求,由於有太多年輕人參與佔中,當局又執法軟弱,沒有立刻提出刑事起訴,因此犯法行為逐漸地給合理化。]

8. 好友 2014-10-22 15:56:13
有待亮劍兄多些發表意見,發揮正能量,香港需要正確思想!
9. 啦啦隊 2014-10-22 18:50:22
這有點像家里有老人家90歲病重沒錢看醫生,於是要跑去銀行搶劫救急一樣。

=================================

所以,我前幾日已回應過博士的文章,佔中就等同打劫!

佔中搞手奪去港人每天辛勞的血汗錢,以為自己爭取最大的政治籌碼!

其惡行比打劫更毒!
10. 過路者 2014-10-23 01:55:10

我同意此句:   經濟問題政治解決.

[現今香港社會幾乎已分成兩派,年輕人和中年人對事物的看法嚴重分歧。世侄參與佔中,理由是剛畢業工作不順利,雖擁有高學歷,仍然薪水不高,眼看樓價高企,要上車遙遙無期而心有不甘,因此希望以抗爭行動來推翻不公制度和改變房屋政策。不是學聯所說的「政治問題政治解決」,而是經濟問題要用政治解決,這樣的言行,各位是否認同?]

11. 淡友 2014-10-23 02:15:25

佔中其中一個好大嘅原因,其實係與樓價高有關,年輕人上唔到車,要佢地長期住係公屋,冇機會改善居住環境,連結婚都冇得住好啲,心內梗係好嬲.

所以講樓價一定要跌番兩三成,否則社會一定冇安寧.

12. 啦啦隊 2014-10-23 02:33:25
To 10/F

同意!現今年輕人認為民不聊生,是因為:

Min pay 還極還不完
通脹加劇加不完
住屋越住越細添
升職加薪發夢先
i 瘋年年要換先
溝女使費要比先
貧富懸殊幾時完?

13. 哈哈 2014-10-23 11:29:12
絕對同意經濟問題用政治解決!!
自由市場機制已經走到盡頭!既得利益者應該被推倒還社會一個平衡!

自私既資本家應被放逐!!!
14. 啦啦隊 2014-10-23 18:25:58
12.不是本人
15. 啦啦隊 2014-10-23 18:28:28
To,假野啦啦隊,你世世代代都做我隻dog
16. 啦啦隊 2014-10-23 21:16:13
To 13/F 哈哈

對,你呢位小朋友屋企唔夠零用錢比你駛,個政府應該快D拉你老豆老母去坐監!
17. 占中者是人渣 2014-10-23 23:41:13
藐視法庭,极似搞文革,民主?假民主!大家正義之士要参加周生發起的反佔中簽名。文明的行勁對
野蛮向
舉勁抗義
18. 我同意 2014-10-24 02:09:13
泛民派試圖將犯法行為美化,年輕人應該醒悟!
19. 珍惜香港 2014-10-24 03:03:17
珍惜香港

又要出嚟呼籲一下啦!

保普選反佔中大聯盟,從呢個禮拜六起,將會舉行一連九日嘅第二次簽名運動,今次我同屋企人,當然一樣會義不容辭,全家出動,親身簽名

大會主題:還路於民、恢復秩序、維護法治
簽名日期:2014-10-25 至 2014-11-02


上次簽名果陣,佔中仲未發生;依家佔中,演變成佔街,搞到民不聊生,大家有目共睹。當日,內心反對佔中,但因為唔知邊樣唔好,邊個唔著,就冇去簽名嘅香港人,唔知有冇反思過?當日,內心反對佔中,但又因為同時反對庸梁,以為佔中可以曲線拉佢落台,就冇去簽名嘅香港人,唔知又有冇反思過?

一個充滿負能量嘅社會,唔會有運行;積極正面嘅態度,先至喺 SOLUTION;千祈唔好行思歪主義

上次簽過名嘅,今次當然要再簽;上次錯過咗嘅話,就唔好一錯再錯啦!

每一個簽名,都喺好重要,唔好以為一己之力,微不足道!每一個人,都喺獨一無二嘅;每一絲言行,一分付出,都會好似漣漪咁,由身邊嘅每個人,每件事,散發至整個社會,整個世界,呢樣就叫做蝴蝶效應

都喺果句,大家一定要認真啲,盡量親身去簽,真喺出唔到嚟至响網上篤手指啦!仲要呼籲埋啲親朋戚友,唔好再沉默,一齊出嚟簽名,要响班獨裁嘅黃虫手裡面,FREE 番我地個香港出嚟!
20. 引刀一快 2014-10-24 03:37:03
簽名有鬼用咩,越簽越潑火,越簽社會越撕裂,完全係幫倒忙嘅做法。依傢佢地都已經慢慢消磨萎縮,簽名會從新激起戰火,捉蛇入屎忽。

等政府做嘢好過喇,今次無論係中央同警察做嘢都好靚(係差在圍毆過友仔),等上面做場好戲好得多喇,珍港兄。
21. 啦啦隊 2014-10-24 08:29:10
佔中持續多時,佔中者的歪論,我地真係受夠了,簽名是一個很好的渠道比大多數沉默殷實的港人表態,也讓各地和中央知道大多數港人之意願,而並非學亂所謂的佢地代表香港人,學大師兄話齋:

唱衰香江聲未歇,
佔中之塵霄九天。
浮燥違憲無窮禍,
沈默多數須敢言。

22. 幼稚病 2014-10-24 09:28:58

香港人的幼稚病,在戰爭中,任何簽名都是沒有用的..........

23. Roy Poon 2014-10-24 11:22:08
認同簽名真係無乜用, 上次反佔中都話成80萬個簽名, 佔中會班咪又係唔認同, 話做數。你簽名+身份證number, 你又真係無得check堅定流喎, 又真係無人去check唔同區, 同一個人有冇簽多過一次。

最慘就係, 如果簽名再俾思嫣BB同靜心BB 宣傳一下, 反效果會更大。
24. 啦啦隊 2014-10-24 11:44:06
16.你仲未同我挽鞋
25. 啦啦隊 2014-10-24 16:38:27
To 23/F

不同意閣下想法.

1) 無論反佔中的簽名活動有幾完善,佔中者已被洗腦,都會唔認同,說做數,我們不能因佔中者的否定而不作任何表態。

2)我們不能評估反佔中簽名能發出多大效用,但我好肯定佔中如繼續發温,對我們的負面影響就不斷増加。

3)反佔中簽名無論比什麼人拿來宣傳,都不能阻止我們為香港發揮正能量!

26. To 25 2014-10-24 16:53:53
啦兄, 支持執法同要求執法有點分別吧?
27. 引刀一快 2014-10-24 17:18:45
請教,思嫣BB同靜心BB係邊個?

我建議簽名就簽“要篩選”,如果大家都要篩選,咁就冇乜異議空間。
28. 啦啦隊 2014-10-24 18:52:12
To 26/F

以現今的情況來看,支持/要求執法是冇分別的。由佔中第一天開始,我地已經要求執法,但有用嗎? 法已執行了嗎?

29. 啦啦隊 2014-10-24 18:59:21
To 27 引刀兄

陳淨心、李偲嫣 google 下...
30. 蜕变中嘅懒人 2014-10-24 20:40:59
佔中愈激烈,上車盤愈創新高,奇呢?搲頭?
生意難做,投資食驚風散,買樓收租最稳陣,上車盤係不二之選。
歷史教訓我們,动乱從來打唔低樓價,信不信由你!
佔中者被清埸後無得瞓街就要租,供不应求,哈哈哈。
31. 住在柴灣的地產界巨人 2014-10-24 21:19:09
32. To 28/ 29 2014-10-24 21:58:04

其實呢, 就好似繩之於法裏面, 商戶成日都支持執法, 為防時不時有人拎盤桔黎; 要求執法, 則是兵臨城下盤桔已經攞左黎等緊利是, 但又唔見捕快做野喎.

建制派啲人啲形象又真係有值得改進的地方, 雖然傳媒大細超, 對建制要求聖人, 對犯民褒揚爛仔。

33. 啦啦隊 2014-10-24 23:28:47
其實建制派不乏有紮根基層和實事求是的精英份子;相反,泛民中有不少只抱著「民主」光環,空談民主而輕民生,流於理想,咁多年來其實一事無成。部分傳媒淪為政治工具,貶建制而包泛民,大多港人的眼睛是雪亮的,可不少年輕人卻流於平庸,易受感染而欠理性分析,大家真是要多加努力,時代巨輪不停轉,我們總不能停留!
34. yy 2014-10-25 01:26:19
香港貧富懸殊是發展地區最嚴重的,堅尼系數已清楚表達。鄙人經商廿年,未到五十已能年收幾百萬租金,但香港沒有富人税,過往幾年無端端慳了幾十萬差餉,雪球因而自動滾大,而年輕人月入只得萬多元,他們若不搞革命要求公義,我們這類食利者憑著低税率優勢于取于攜,請問年輕人的前途在哪?他們成功我必有損,我還是支持他們的。
35. 啦啦隊 2014-10-25 01:53:42
To 34 yy

支持搞革命尋求公義?

支持文革批鬥香江業主?

怕你到時唔止金錢上的損失咁簡單...
36. 人人 2014-10-25 07:44:10
交稅係批鬥業主?依家佢地有冇燒你們間屋?

大陸稅收%有幾多?一國一制!你就知!

你放心,連田議員都驚cy會反口,反攻有$人,叫佢辭職,你地跌少少,幫助班少年人向上流,對全港將來發展有幫助!
37. 人人 2014-10-25 07:46:51
撐保皇,撐Cy,愛窮人
38. 啦啦隊 2014-10-25 10:31:32
To 36/F 人人

交稅當然不是批鬥業主啦,但搞革命就可能不只批鬥業主咁簡單了。

講開交稅,你話"你地跌少少,幫助班少年人向上流",是否想說業主交多些稅,就可令樓價下跌,年輕人就容易買樓向上流呢? 如是的話,你又是 too simple, sometimes naive!

請問壓抑樓市的苛稅已經加左咁耐,樓價有冇因而下跌呢? 年輕人因加3D稅後變得容易置業了嗎? 

如你認為現今稅項仍不夠,要再加重,非要犧牲樓市和經濟不可,咁我就更唔明到時經濟差,年輕人向上流機會會比現時大??
39. To 樓上 2014-10-25 13:14:28

克魯明說,美國右翼政客為了保護富有階層利益,一般會將問題描繪成加稅資助窮人,會破壞經濟,以及加深族群撕裂。

40. 人人 2014-10-25 13:23:15
你有冇睇博士文章,增加土地供應先樓價跌。
都話攪點佔中,班泛民坐監,全部死開,攪土地囉!
我話對全港發展有好處,唔係要買樓!
41. 啦啦隊 2014-10-25 14:02:38
To 40/F 人人

睇完你以上回覆,我都仲未明點樣"你地跌少少,幫助班少年人向上流"?

你的邏輯是否這樣:
業主交稅>政府可有錢>土地可開發>經濟可發展>少年人可向上流?

如是,香港一切問題都可用交稅解決到? 是否 too simple, too naive?
42. 珍惜香港 2014-10-25 14:34:24
珍惜香港續 19/F

佔中事件,發展至黃虫為患,民不聊生。對於呢個第二次簽名運動,我以為唔使多作解釋,但睇過呢度一啲留言回應之後,我發現,原來好多香港人,都仲未知道依家究竟發生緊乜事。

有 人話,簽名有鬼用,越簽越潑火,越簽越撕裂,要簽嘅,應該簽讚唔讚成篩選喎。其實,依家個問題,根本就唔喺响個選舉制度果處,你民意喺點,都唔會改變到呢 班黃虫嘅激進思維。乜嘢公投結果,唔啱胃口嘅話,佢地一樣唔會接受,唔喺話你地收哂錢,就喺話你地市儈到真理都唔顧,仲未計佢地嘅胃口,喺各有不同!依家 佢地自己玩公投,都只喺黃虫圍內搞,當哂外面啲市民大眾死嘅;呢種荒謬,晨早已經出現咗,就响佔旺初期,班黃虫俾旺角市民鬧,就自己搞個小公投決定繼續留守喎!咦?乜個公投冇旺角市民份嘅?哦!原來佢地嘅所謂民主,只喺獨裁者嘅美麗謊言啫!點解會咁?好簡單,因為佔中呢樣嘢,基礎上就已經喺反民主,本質喺錯嘅嘢,只會越走越黑,即喺死局,冇得救;點解?因果關係囉!

任何一個社會,都有唔同,甚至喺相反嘅政見。撕裂嘅形成,唔喺在乎社會上有幾多唔同嘅政見,或者唔同主流政見之間嘅分歧有幾大、有幾矛盾,而喺取決於持唔同政見嘅羊群,會唔會擁有尊重異見者,同接受自己政見得唔到體現嘅胸襟。冇呢個胸襟,乜叉公投、普選,結果都只會喺輸打贏要,死路一條。所以我點解狠批庸梁嘅消極施政,因為政策,雖難免有利一群,不利另一群,但一定唔可以為取悅一群,「打擊」無罪嘅另一群。呢種唔喺撐你打我,就喺撐我打你嘅消極施政,只會助長社會嘅撕裂。「打擊」嘅對象,只可以喺違法者,絕對唔可以喺無辜嘅社群;無論呢個社群,喺屬於邊個階層。

黃虫嘅出現,喺基於一系列嘅歷史同社會問題,而近呢廿年誤入歪路嘅基礎教育理念,更喺當中一個好關鍵嘅角色。呢個喺好長嘅 TOPIC,總之,今時今日,班黃虫就喺社會撕裂嘅前線劊子手。佢地不惜破壞香港嘅法治基礎,打擊異見者,打擊無辜嘅星斗市民;為嘅,只喺佢地自己認為嘅真理,但唔見得市民大眾都會認受嘅一種意識形態

又見到有人話,上次百多萬用腳行出嚟嘅簽名,都動搖唔到班黃虫,阻止唔到佔中嘅發生喎。唉!原來有唔少香港人,都仲未知道我地簽名喺為咗乜。班黃虫喺死硬派,獨裁者嚟嘛!佢地邊會睬你!你地誤會哂啦!簽名嘅對象,根本就唔喺呢班黃虫,佢地已經冇得救,我地要救嘅,喺香港嘅廣大市民!呢樣嘢,我上次已經寫得好清楚,一個充滿負能量嘅社會,喺唔會有運行嘅!反佔中運動,為社會注入正能量,抗衡咗佔中呢股負能量,將主流港人珍惜現有嘅自由,堅守以安居樂業為先嘅務實心態,堅持保衛香港法治基礎嘅決心,展示於社會、國家、同世界面前,令到每一個舉足輕重嘅人,正面對待香港呢個城市,對呢個城市有信心;呢個先至喺最關鍵。

而我亦已經說明咗,舉足輕重,唔單止喺講投資者、中央之類,最重要嘅,就喺啲服務市民大眾嘅紀律部隊!依家香港警隊嘅壓力真喺好大,佢地都喺人,對住果班黃虫,執法又唔得,唔執法又唔得。大家有冇諗過,果三個警察俾幾百隻黃虫圍挑成半個鐘頭,一時間頂唔住 SHORT 咗嘅話,會發生乜事?究竟你地希望呢班差人,响面對一群超級討厭同極具挑釁性嘅黃虫果陣,會埋怨自己要服侍嘅香港市民,個個都喺咁醜惡,定喺會覺得响自己嘅後面,原來喺有好多香港市民嘅支持?咦?轉個頭睇睇有幾多先?吓?乜得果廿萬咋?仲有幾百萬人呢?去哂邊?

你地呢班所謂沉默嘅大多數,遊行懶得去,又唔夠薑出嚟鬧爆班黃虫,唔鍾意拋頭露面?驚上 YOUTUBE,上電視?依家只不過喺稍移玉步,親身去簽個名啫!香港嘅法治,已經俾班黃虫踐踏到體無完膚。如果連香港嘅紀律部隊,對廣大市民都失去咗信心,甚至崩潰,咁香港會變成點?

唔好再猶豫啦!支持警方、還路於民、恢復秩序、維護法治」簽名運動,今日已經正式開始咗!

大會主題:支持警方、還路於民、恢復秩序、維護法治
簽名日期:2014-10-25 至 2014-11-02
港島街站:http://www.sign4peacedemocracy.hk/index.php?r=index/station#hong_kong_island
九龍街站:http://www.sign4peacedemocracy.hk/index.php?r=index/station#kowloon
新界街站:http://www.sign4peacedemocracy.hk/index.php?r=index/station#new_territories


上次簽過名嘅,今次當然要再簽;上次錯過咗嘅話,就唔好一錯再錯啦!今日我就會全家出動,親身簽名!

請記住,大家簽名嘅對象,唔喺果班黃虫,佢地已經冇得救。我地嘅目的,喺要團結廣大市民,向全世界宣告,香港從來都喺一個自由嘅法治社會,我地對果班黃虫嘅所作所為,全面否定!而更重要嘅,就喺要令到香港警隊知道,响佢地執法嘅同時,後面仲有我地廣大市民認同及支持嘅!
43. 人人 2014-10-25 14:47:29
唉!你講來講去,都係諗土地開發,貪富不均,有好多地方發展。 

你放長雙眼睇!
44. 啦啦隊 2014-10-25 14:51:00
謝珍港兄!

你的呼籲真係無懈可擊。
45. 啦啦隊 2014-10-25 15:06:39
To 43/F 人人

我只想講,土地開發只係一個例子,唔係單單有錢就可開發到新興工種/行業,就可解決到年青人就業問題,歐美年輕人冇創意嗎?他們的失業率如何?
46. 引刀一快 2014-10-25 16:30:24
如果警察做嘢要靠呢D咁嘅簽名先有力嘅話,你即係話香港警察廢啫!

警察做嘢,無需簽名,無需支持,
維持秩序,亦係公職,
維護法治,本係責任。

可以做嘅警察已經做緊,唔可以做嘅,如果因爲呢種簽名搞作而作出誤判,咁就係害人害物。

支持警方、還路於民、恢復秩序、維護法治」呢四句,看似激勵,實則荒謬。

呢D簽名搞作,純粹政治抽水,發起人借大家支筆嚟刮政治本錢。

上次簽完又點唧,有乜成效?反作用就有!

47. 引刀一快 2014-10-25 16:41:19
“香港嘅法治,已經俾班黃虫踐踏到體無完膚。如果連香港嘅紀律部隊,對廣大市民都失去咗信心,甚至崩潰,咁香港會變成點?”

點解紀律部隊要靠市民俾信心?該幹啥幹啥!佢地有佢地紀律,只要佢地做好本分,佢地俾信心市民就OK,就係咁多。
唔通冇人岀嚟搞作,警察就做唔到嘢?當然係荒謬!係咪有人打劫嘅時候,要有途人喊加油,警察先捉賊?
果D搞簽名嘅人,就係想警察做嘢之後,可以抽水,話係佢地動員警察,其心可誅。
48. 引刀一快 2014-10-25 16:47:49
珍港兄

講明,對事唔對人。
49. 人人有份,永不落空 2014-10-25 18:24:17

新華社文章點名指多位香港富豪未對佔中表態

香港電台香港電台 – 1小時42分前

新華社發表英文署名文章,點名指多名香港富商,至今未對「佔中」表態。文章提到,長實主席李嘉誠上星期要求佔領者撤走,但無清楚表明是否同意佔領者的訴求。另外恒地主席李兆基、九倉主席吳光正、以及「糖王」郭鶴年,至今仍對「佔中」保持沉默。

文章說,上月在北京獲國家主席習近平接見的本港工商專業界代表團,除了全國政協副主席董建華外,沒有人公開表態支持行政長官梁振英,以及警方處理示威的手法。

文章又提到,自由黨黨魁田北俊是第一位主要的建制派成員,要求梁振英考慮下台。

50. 人人 2014-10-25 18:32:41
為什麼有自私的下一代?因為上一代是?----自己諗!加少少稅就話不公平!
歐美稅制如何? 自肥而不為社會未來發展,結果阿爺話要重新分配!

你們看著吧!naive ? 
一個不怕政府怕地產商個社會,阿爺㤐會放過你們!阿爺諗不是民主問題,係民生問題!叫cy 辭職! 你就想!

撐cy,愛窮人

51. 人人 2014-10-25 18:44:25
我反佔中,
年輕人有熱誠是好事!但要解決事情不是靠霸路解決。
簽名是好事!非暴力表逹訴求!
52. 人人 2014-10-25 18:48:43

何建威:香港 — 物質至上的城市
http://bit.ly/ZMUPqQ

上周到訪新加坡,印象最深的並非位於Marina Bays上美輪美奐的現代建築,而是市中心CBD內的熟食中心。可持續發展有三個層面,經濟上、環境上和社會上。一個位於CBD內的熟食中心,正好為低下階層提供一個機會、做一點小生意、自給自足地養活一家。

香港被喻為物質至上的城市(The City of Materialism),這源於種種歷史條件的湊合,使得香港成為種種不合理的存在:共產國家中的經濟自由城市;標榜積極不干預而同時提供優秀的房屋、醫療福利;各政策的實施及人們的行為,最終均指向利潤極大化,無不與提升物質條件相關。

無可否認,大規模的發展確實容易達到資本累積及提供大量機會,惟此一方式應能以化整為零的方式達到。此方式,在於重新理解發展區域的價值,以舊樓為例,舊樓樓齡往往視為城市衰落的標記,然而卻正因其「舊」,它的租值能夠吸引更多承租能力較低的使用者,承擔更多不同的土地使用;川流不息的行人為街道兩旁帶來商機。只有經歷長時間,地區才有其自身特點,僅是這些特點尚未發掘之際,大型發展已把它推向墳墓。

當下樓價高企,不少所謂「舊區」其實位於九龍區(深水埗、土瓜灣),交通方便,與其以Podium平台方式作發展「舊區」,何不以資金改善道路及區內環境(空氣質素、噪音)?以區內少數的舊樓改建成青年宿舍、租賃住宅,這些改動一來並不為區域帶來大型工程,二來增加的人流亦有助豐富區內的土地使用。這樣,似乎是「物質至上」城市的另一個發展方式。

適度的貪婪可以刺激經濟,但過度的貪婪卻會摧毀經濟。當少數人的財富佔有率達到極高的比例時,大多數人就失去財富創造的基礎,社會逐漸失去活力,政治開始變得黑暗,人民將失去夢想。當少數人憑藉法律和國家機器的保護而肆意踐踏多數人的利益,並瘋狂瓜分社會資本時,變革就會不遠矣。(節錄)


53. TO啦啦隊! 2014-10-25 19:04:17
你 下下naive / simple .... 
愛國愛黨愛窮人,就是我這naive / simple 個中國人想法!

撐cy
54. 人人 2014-10-25 19:11:05
唔交稅點起公屋居屋?
唔交稅點發展南丫島!
點發展好學校,請多D好老師!
醫療培養開支大增
發展托兒所
發展體育
發展科硏
55. 啦啦隊 2014-10-25 19:25:39
To 50 人人

加少少稅? 
對冇樓/首次置業人仕而言,辣招稅更係少啦,唔關佢地事嘛。
相反,如你是受辣招影響的業主,你會認為那些稅項太少而主動比多些給政府嗎?

香港現行之低稅率、高地價是有各種原因和歷史而成的,試圖改變佢現狀一定會對社會造成極大的震盪,不是憑小朋友主觀願望話改就改得到。

56. 唔係我話你! 2014-10-25 19:29:10

克魯明說,美國右翼政客為了保護富有階層利益,一般會將問題描繪成加稅資助窮人,會破壞經濟,以及加深族群撕裂。

57. 啦啦隊 2014-10-25 19:32:22
To 54 人人

真係 naive 得交關,你所講的能夠做到都是因為高地價政策!

其實高地價己是一種稅項了。
58. 阿爺做緊嘢! 2014-10-25 19:33:36
阿爺做緊嘢! 
乜依家低地稅的社會不動盪!

唉! 你地一定會係target ! 
田少嗅到味!不過新華社唔啋佢!

😀
59. 人人 2014-10-25 19:36:20
你儍啦!高地價會由土地供應大增而減低!
低能仔!

60. 啦啦隊 2014-10-25 19:43:17
芧波應該快D請你這個高能兒童幫手,土地供應問題一定能輕易解決。
61. To 52 2014-10-25 19:48:49
你講老巴剎個排檔? 唔係吓話,咁都可以攞黎抽香港水?
62. 苟延殘喘 2014-10-25 22:00:45

我不認同:  田北俊 先生的論點, 太沒有遠見的輕率言論了, 最起碼也沒有政治遠見度......

田北俊 先生不了解中國中央政府的政治心態......

中央政府不會輕易就改換行政長官的,如果你叫換人就換人,未來香港就更難管治了......

現在的中國已經自立自強了,香港現在要依賴中國的自由行/人民幣結算服務/股市股票中港通等等輔助才能苟延殘喘......

以後不需要依賴香港也可以直接在全世界貿易來往......

63. 人人 2014-10-25 22:39:02
增加土地供應係政治問題,茅波唔會攪得點,阿爺要四叔捐靚地,你話得唔得?依家做緊嘢啦!叫四叔表態!愛國愛港愛窮人!

高齢/能人都做唔到
64. 北水南掉,刼貧濟富 2014-10-25 22:45:08
>現在的中國已經自立自強了,香港現在要依賴中國的自由行/人民幣結算服務/股市股票中港通等等輔助才能苟延殘喘......

100個like, 中國GDP世界第一,香港只佔3個%,如果亞爺唔係比咁多著數香港,比咁多國企係香港上市救市,香港樓價股市至少唔見一半!
65. 啦啦隊 2014-10-26 00:14:11
To 63 人人

係呀! 阿爺知D富豪唔like CY,就黎充公哂佢地D家產,攞哂佢地D地然後分俾窮人,解決土地供應問題,咁就滿足哂你嘅意願喇,諗起都開心...

芧波唔揾你做智囊真係浪費你一表人材。
66. al 70 2014-10-26 01:51:33

同意62……而家中國大學生鬼得閒搞民主,
同胞揾錢至係目標!

同胞:揾錢打貪執行法治至係民意!

67. 引刀一快 2014-10-26 02:02:04
呢單嘢我暫時唔再俾意見,完咗之後大家知道係咩一回事。
68. al 70 2014-10-26 02:06:22
班學生搞民主為名,搞共產為實!
樓價高?應該诉求政府取消丁權,
咁至係為大眾市民爭取!
學生成曰話爭取普選已有30年,
97回歸到2014,都係17年,
之前13年,關中國咩事?



69. al 70 2014-10-26 02:39:43
年輕人得萬零人工?
這個問題都要問下生果報,
点解請畢業大學生工作人工得萬零蚊!
若是真心支持年輕人,咁未開多幾間公司,
普通文職起薪30000
掃地小姐起薪30000,
咁米可向上流動law.
都係百零二百萬1年,
咁至係身體力行支持!



70. 人人 2014-10-26 08:36:54
唔關學生事!學生係棋子,政府攞你地班有少少$人心,
消滅反對派,易推司政!跟住再㝝返窮人,個戲本就是這樣!
有$人諗嘢點會似你地班有少少$人膚淺!佢地冇我地今勇!
大大聲話反對爭取民主!

共產!你就想!阿爺只係想改變個怕地產商/不怕政府的社會!!

希望本劇本不是我估中!

最後,叫班藍詩帶詩文D,電視影駛!




71. 啦啦隊 2014-10-26 11:07:29
To 70 人人

妄想症,又稱妄想性障礙,是一種精神病學診斷,指「抱有一個或多個非怪誕性的妄想,同時不存在任何其他精神病症狀」。

症狀
  1. 患者強烈而持久的表達一種念頭或者想法。
  2. 這種想法過度的影響了其日常生活,生活方式也經常歪曲到令人費解程度。
  3. 儘管深信自己的想法,但在被問及時經常會感到猶疑。
  4. 個人傾向於缺乏幽默感和過分敏感,特別是在涉及這些想法時。
  5. 主要的一點是:不管那些奇怪的事多麼不可能發生,患者還是會不加質疑的統統接受。
  6. 企圖否定這些想法,會引起患者過激的情緒反映,通常帶有憤怒和敵意。
  7. 這些想法,至少是不可能實現的。
  8. 患者在情緒上被這些念頭所侵佔,並且覆蓋了其心靈的其他部分。
  9. 如果變成現實,妄想常導致異常和/或與自身不符的行為,雖然根據妄想能夠理解。
  10. 認識患者的人會觀察到其想法和行為反常且異樣。
72. 人人 2014-10-26 11:56:50
講唔點又話人有病!哈哈!
我有病,你又同我玩!
好funny !
73. 啦啦隊 2014-10-26 12:28:07
完全同意閣下高見。

首先要記得:對病人來說,這些妄想就跟真的一樣,所以,要以「同理心」去傾聽他們講這些妄想,不要直接反駁,或指責他們被騙、無知。

如果病人談到妄想,可以多聽他們描述症狀,了解病人受到的影響。如果病人不願意談症狀,可以多跟病人談最近的心情、對事情的感受。以同理、支持的角度跟病人接近,才不會讓病人心生抗拒,反而不利治療。

74. 人人 2014-10-26 12:38:38
講妄想講得咁精!

你自言自説!

你係醫生,我唔識啦!
Bye bye 
75. 啦啦隊 2014-10-28 23:08:59

田生已經唔會再係大陸做生意,所以怕大陸中共有牙?
76. 毛巾 2014-10-28 23:41:27
美國《財富》雜誌引述馬雲回應有關香港「佔中」的提問,表示佔中問題核心不是在於中國和香港關係,而是本港青年人沒有希望(they don’t have hope)。 

問:點睇近日香港示威活動? 

馬雲:香港此刻問題不是中港關係,而是青年人沒有了希望。(社會)大人物攞哂好處著數,青年人感絕望。 

問:示威活動會蔓延至內地嗎? 

馬雲:兩者(中國和香港)都需要聆聽。佔中不可以,也不應該長期持續。 

問:你與中央政府關係怎樣? 

馬雲:我很愛它(中央政府)但不願下嫁。(I’m always in love with them but I don’t marry them)阿里巴巴為中國創造了1,400萬個職位,中央政府會明白集團是幫助它。